Han sov!! :)

sjukesøster

Forumet er livet
Fredrik sov for første gang inne på rommet sitt i nye senga..vokna i halv 6 tida i dag å va kjempeforvirra når han såg rundt sej..kom sutreleppa på na ;)
Imorgo reise Dariusen tilbake til riksen å blir vekk i 3veke, håpe dei går kjempefort. Va aleine med Fredrik i 1 veke..å ej må bare seie det..dåkke aleinemødre e heilt fantastiske..for en jobb dåkke he, dagane går no i ett. Ej e imponert. Ej va dønn sliten ette ei veke..å ditta klare dåkke kvar einaste dag!
Sende en stor klem til alle sammen her inne :) skal på seinvakt i dag og imorgo så må ut å nyte sola no :)

hah, kan tenke meg det var andeledes jah :D hehe.. men han venner seg nok til det :)
Nyt solen og ha en fin vakt på jobb i kveld :) 
Helt enig, alenemødre er suuupre.. har bare hatt snuppa alene 8 dager og det var nok :D heheh.. 

Flinke gullet :) Håper han sover like fint hver natt :) Ha en superfin dag :)

Kongen av sitt eget rom er ikke feil det, altså. :D

Jeg bøyer meg langt ned i støvet for alenemødre. Det meste jeg har vært alene er en ukes tid. De fortjener all skryt og litt til. :)

Og e må berre få rose sjukis for å klare å organisere både jobb og heim mens e e vekke. Så fantastisk mor som ho e skal en leite lenge etter! Og kjæreste også da... emoticon

så bra at han har begynnt å sove på eget rom. Håper det gå også greit framover :)

Back
Topp