han slår og klyper

*xsnox86*

Forumet er livet
jørgen har blitt så fæl med å klype å slå.
han kan sitte fint på fanget å kose å så plutselig klyper han eller begynner slå i fjeset på oss..
han klyper på halsen å set er jo skamvondt jo[:(]
sier nei, fy, au men ingenting funker.. men når vi later som vi griner, da slutter han[8|] 

flere som har små som gjør sånn??

nei heldigvis e vel bare det så mangle for han jør mye gale[&:]

Jepp, men når han slo så sa vi nei også tok vi hånden hans og strøk oss selv fosiktig. Så nå stryker han oss.............han begynner på pannen og går ned over øyet og ned til haken, hihi, men det er bedre enn når han slo.

Kjenner til den slååingen ja[&o] Kan klappe meg på kinnet og begge sier AHHHHHH, så klabber hun plutselig til meg og jeg fortsetter å si AHHHHHHH men i et helt annet toneleie,hi-hi! Gjør jo vondt da[&:]

Nicholas gjør ikke det, men mulig det bare er en fase?
Han kan plutselig bite han min da
[>:]

ORIGINAL: Puffen

Jepp, men når han slo så sa vi nei også tok vi hånden hans og strøk oss selv fosiktig. Så nå stryker han oss.............han begynner på pannen og går ned over øyet og ned til haken, hihi, men det er bedre enn når han slo.

Nicholas slår innimellom, jeg bare sier nei og tar han bort. Han hører noen ganger... det har vært en periode i bhg hvor fler av barna har drevet og slått, så jeg vet hvor han har lært det...de slår strengt ned på det der, og da gjør jeg det samme hjemme.....

ORIGINAL: Skrållan

Ida hadde en liten periode da hun slo og kleip. Vi gjorde sånn som Puffen, eller overså det. Hun slutta heldigvis fort!

Back
Topp