Han overvåker meg..

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
Min eks, barnetsfar overvåker meg.. Og jeg syns det er direkte ekkelt.  :/
Han sjekker hva jeg skriver på bloggen min, spør en av de som går i klassen min hva jeg sier og gjør til de. Han prøver å gjøre alt han kan for å ta lille i fra meg når den er født.. 
Har slettet han fra FB og andre plasser..
Jeg begynner å føle meg som en innesperret fugl, kan ikke si ting eller gjøre ting uten at han får vite om det. 
Kjenner jeg savner hjem til der jeg bodde før.. Føler meg ensom og alene her, kan ikke stole på noen... somsagt - alt jeg sier og gjør kommer i hans ører uansett. 

Redd han overvåker meg her inne også..

Han kommer ikke til å klare å ta lille ifra deg :-) Heldigvis! Vurdert å gå til mekling allerede nå så de er klar over situasjonen før barnet kommer og kan lettere hjelpe deg etterpå hvis han er så stygg med deg?

Mamman_til_Sara10+spire skrev:
Han kommer ikke til å klare å ta lille ifra deg :-) Heldigvis! Vurdert å gå til mekling allerede nå så de er klar over situasjonen før barnet kommer og kan lettere hjelpe deg etterpå hvis han er så stygg med deg?

Vurderer sterkt det ja.. :)

Hopp i det, jo mer "bevis" du klarer å få på din side jo bedre for din egen del om han blir verre /fortsetter. Du skal jo kunne leve uten å måtte se deg over skulderen hvert min :/

Han der høres ut som en stor pingle spør du meg.
En mann som behandler en kvinne sånn er ingen mann.
Jeg hadde faktisk kontaktet politiet, kan ikke gå rundt å ha det sånn.

*Twixie* skrev:
Han der høres ut som en stor pingle spør du meg.
En mann som behandler en kvinne sånn er ingen mann.
Jeg hadde faktisk kontaktet politiet, kan ikke gå rundt å ha det sånn.

Enig!

Herregud! Dette er samme mannen som ville at du skulle ta abort! Hvorfor skal han da gjøre livet ditt surt å prøve å ta fra deg et barn han ikke engang ville ha! Gah! Høres tåpelig ut, han har det nok bare i munnen, prøver å skremme deg. Som andre over skriver også, hadde jeg gått til politiet! Vis han at du ikke er like stor pingle som han er, men faktisk gjør noe med problemet! Håper alt ordner seg til deg, å at du i september kan kose deg som mamma til 3 gullemoticon

*TryllTryll* skrev:

Gjør det! Så skal du se at det heller er han som "mister" ungen. For en idiot han er!!

TonjeH skrev:

*TryllTryll* skrev:

Gjør det! Så skal du se at det heller er han som "mister" ungen. For en idiot han er!!

enig, for en dust.

uff, signerer de over.. Du må gå til politet om du føler deg truet. 

Fy søren for en drittsekk!! Blir skikkelig sinna på dine vegne, han høres jo ikke sunn ut. Tror nok mekling er veien å gå, for etter det du skriver er det lite politiet kan gjøre:(. 

Så merkelig oppførsel.. Har alt vært helt fint med dere før graviditeten? Ingen feider eller liknende tendenser før?

Fru H skrev:
Så merkelig oppførsel.. Har alt vært helt fint med dere før graviditeten? Ingen feider eller liknende tendenser før?

Vi hadde det som plommen i egget... 

Jeg kommer nok ikke til å ta kontakt med politiet, det vil bare gjøre ting verre for oss.. Men skal få summet meg til å bestille en meklingstime. 
Vi må tenke på det som er best for babyen og ikke hva som passer meg eller han best....

Jeg tenker at han må ha fått en slags depresjon og et sjokk i forbindelse med graviditeten.. Ikke at det er noen unnskyldning, men en forklaring på denne irrasjonelle måten å reagere på... Helt sykt er det uansett.. Men han burde mest sannsynlig bare hatt litt profesjonell hjelp!?

Det kan godt hende det er noe slikt Fru H..
Han har slitt og sliter litt med panikkangst. Venter på time til psykolog..  
Men det er ingen unnskyldning for hvordan han har behandlet meg.. 

Kjære deg!
Det er som å høre min eks... Det han driver med er trakkasering og er ulovlig. Ta vare på alle meldinger o.l som du får eller film/ta opp ting som skjer. Vet det høres voldsomt ut, men du har mye igjen for å gjøre det. Jo mer bevis jo bedre. Gå til politiet å anmeld han for alt dette å få et besøksforbud, evt. ring han mens du sitter der å fortell hva du er i ferd med å gjøre mens politiet hører samtalen. Gi han ultimatum; la deg være i fred, ellers så bli han anmeldt!
Jeg vet nøyaktig hvordan du har det! Klem...

Back
Topp