Han lo!!!!

Grete71

Forumet er livet
Vetle har prøvd lenge å le, men det har bare kommet noen hikst... I går fikk han det til! Ikke så mye, men litt. Og i dag tok det plutselig helt av!!!! Han lo skikkelig!! Faren satt med ham på fanget, så prumpet Vetle. Og begynte å gal-le!!!! Og en gang til! Må ha kilt godt... [:D] vet ikke om det var fordi det var morsomt, eller om det var fordi jeg var rørt, men tårene trillet....
 
Å..det er så deilig og høre på latteren til de små...
Nora har ledd et par ganger... Blir helt rørt... smelter mammas hjerte ja
 
Hihi, det er så gøy. Benjamin har ledd i ca 3uker nå. Men det er ikke lett og få han til og le, det må være noe som er litt skummelt og vi må finne på noe nytt kvar gang. Mne av og til begynner han og le uten at vi har gjort noe spes. Og i går fikk han latter krampe han klarte ikke og stoppe og alt pappa`n hadde gjort var og legge ha i lekegrinden.[:D]
 
Jeg hadde gledet meg sånn til den dagen han skulle le, og jeg ble sååå rørt!!! Utrolig hvor lett-rørt jeg har blitt.... [:D] så fascinerende å høre! Trillende skjønn latter! Og da lo vi jo enda mer, og det syntes han nok var morsomt!
 
ja,det er helt fantastisk når d ler....... Emily ler hver dag nå. Det har hun gjort i flere uker, og det er like godt å høre hver gang!!!! heheh[:D]
 
Back
Topp