han krabbet:)

hamarjente

Forelsket i forumet
hei,hei

sønnen vår på 6mnd krabbet for første gang i dag:)er ikke det litt tidlig da engentlig??han begynte å gå opp i krabbestilling for et par uker siden og har bare stått å gynget frem til i dag.han så en leke han ville ha tak i og dermed var armene plutselig med og han krabbet bort til leken.blir litt stolt mamma da:)

klem

Så flink gutt!!! Gratulerer til den stolte mamma [:D][:D][:D]

Gratulere stolte MAMMA [:D][:D][:D]

Kathrine

er jo så gøy å se at de mestrer noe nytt hver dag,men fy så fort som tiden går.synes det var i går jeg var på sykehuset og fikk han på mgen første gang.men nå er han en vilter liten krabat som vet hva han vil.plutselig så går han vel...hehe...

[:)]Prøv å nyte denne tiden ,tiden går bare fortere og fortere..... Min lillegutt var på sin første DATE i går.... Sukk,de blir så fort store , det er nemlig ikke så lenge siden mamma var den eneste damen i hans liv , nå er det jenter , kino ,klassefester og kompiser....
Herregud så FORT det går,gleder meg sinnsykt til en runde til!!!!

[:D]Joda,han planlegger allerede trilleturer så mamma skal få sove nok. (Han synes kansje at jeg er litt grinete når jeg er trøtt..) Det er SMART å vente så lenge at man har nytte av den eldste..(det var ikke meningen å vente så lenge da...)

Hvordan gikk det på daten i går da?

[:D]Joda,daten gikk fint den... Hun spanderte pizza og kino,hadde fått beskjed av mamman sin om at siden det var hun som inviterte ham måtte hun spandere... De er jo så søte[:D] Pappaen hennes kjørte og hentet dem, organisert liten dame det der. Hun hadde spurt om de skulle være sammen,og det var grit nok for min lilleMANN ,han ga bare grei beskjed om at på fritiden var det egentlig trening han drev med,og lekser og bikkja+ at mamma skal ha baby, så han regnet med å måtte hjelpe mamma myyye.
Men hvis hun syntes det var greit å stå bakerst i linjen over fritidsinteresser,så var det greit. Det var greit for henne( stakkars lita...) Men han har fått STRENG beskjed av meg om å være snill med henne. Det blir spennende å følge utviklingen her. Hun er nok mer forelsket en ham ja...

Så skjønne!! Det høres ut som det er en bestemt liten kar du har [:D] Og så nydelig at han skal hjelpe mamma når ho får baby da [:D][:D] Denne romansen må du holde oss oppdatert på!!

Gratulerer [:D] sønnen min å krabbet da han var 6 mnd.. [:)] klemmer

Så søtt!

Back
Topp