Han krabbet!!!!

Grete71

Forumet er livet
Til en viss grad i hvert fall.... [:)] lå på magen på gulvet, trakk knærne godt under seg, opp med rumpa, ned i gulvet med hodet, og skubbet seg fram!!!!! Og mor lå foran og oppmuntret ham!!!! Såååååå gøy!!!! Og han så sååååååå stolt ut!!!!! Lille gullet mitt.... [:D][:D][:D]

Så morro !!! Alltid gøy med de første keitete krabbene.
Er Vetle din første ??? For da er det enda mer morro !!
Klemmer

Jepp, min første!!!! Har aldri vært så opptatt av barn, så dette er gøy!!! Visste liksom "ingenting" - så alt nytt er spennende! Sukk, lille klumpen til mor... [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Grete71

Jepp, min første!!!! Har aldri vært så opptatt av barn, så dette er gøy!!! Visste liksom "ingenting" - så alt nytt er spennende! Sukk, lille klumpen til mor... [:)][:)][:)]

Hihi... jeg blir så glad når noen opplever dette for første gang. sitter her og smiler for meg selv.
Har du lyst på flere da Grete71 ?
Klemmer

Jaaaaaa... [:D] datteren til samboeren til far [8D] fikk en jente i går... Lysten ble ikke mindre da.... [:D]

Ååååå så morro!!!! GLED deg over hver lille ting du, for det går jo så altfor kjapt!!! [:D]

Jaaaaaa... [:D] datteren til samboeren til far [8D] fikk en jente i går... Lysten ble ikke mindre da.... [:D]

Det tror jeg nok. Du får dra med deg sambo til sengs om noen år eller månder da serru. Hihi...
Klemmer

Uff ja... Om 2 dager er han ET HALVT ÅR!!!!!!! hjelpemeg... [:)] synes ikke det er sååååå lenge siden jeg pustet og peste og brølte på sykehuset.... [8D] nå venter jeg bare at tannebissene skal komme... Han har blitt forkjølet igjen, så nå tror jeg det er rett før.... [:D] tunga går ut og inn, ned mellom gommene og leppen. Morsomt å se på... [8D]

Uff ja... Om 2 dager er han ET HALVT ÅR!!!!!!! hjelpemeg... [:)] synes ikke det er sååååå lenge siden jeg pustet og peste og brølte på sykehuset.... [8D] nå venter jeg bare at tannebissene skal komme... Han har blitt forkjølet igjen, så nå tror jeg det er rett før.... [:D] tunga går ut og inn, ned mellom gommene og leppen. Morsomt å se på... [8D]

hihi... ja, de vokser fort. Syntes også det er rart å tenke på at det er 6 mnder siden vi ventet så intenst på at våre små skulle komme.
Klemmer

ORIGINAL: Linka

Det tror jeg nok. Du får dra med deg sambo til sengs om noen år eller månder da serru. Hihi...
Klemmer

Tror det blir FØR det har gått noen år... Klokka tikker og går!!!! [:)] blir 35 i år..... [8D]

ORIGINAL: Star83

He,he...Hva sier mannen da!?

Han har en jente på snart 16, og en gutt på snart 18 fra før (!!!!!!!), men er ikke fremmed for flere... [:D] slik går det når han endelig treffer drømmedama! Tjihiii... Det er visst STOR forskjell på det å være far nå, i forhold til da han var 21.... Og dattera vil ha en søster!!! [:D]

å så moro!!! [:D] Tenker dere var stolte begge to da, ja!!![:D][:D]

Er så mye som skjer nå, er kjempemoro!! [:D]

Far var ute..... [&o][&o] og da han kom tilbake, var det så sent at da gadd ikke Vetle.. Får prøve igjen i morgen..

Får gjøre det!! [:D]

Grattis, da![:D]

Gratulerer! Det høres kjempe spennende ut. Er nok lenge til Alexander begynner med det. Kjempe gøy.

Takk takk!!! Han orket visst ikke i dag. I hvert fall ikke når vi så på.... [:)]

Back
Topp