Han kommer så fort...

Si han skal ta en håndjager før dere skal ha sex[;)]

bruke mer tid på deg og dine behov før dere setter i gang med det dere vet går for fort.

han kan trene på dette.

når han nærmer seg skal han ta et tak rundt ballene og dra de litt unna kroppen, og så kan han fortsette, og dra de unna kroppen igjen når det nærmer seg igjen. på denne måten kan han trene seg opp til å holde lenger [:)]

Skrem livskiten av han før han "gjør sitt". Skrik BØ! Evt brøl noe spontant. Så skal du se han tar det litt med ro. [8|]

Evt noe litt mer kurant, er vel å prate med han og si det som det er? Si at du trenger litt mer tid og kos [:)]

Kanskje du kan snkke med ham om å i så fall "varme opp" deg først, sånn at du er nesten "ferdig" når han penetrerer deg?

Uansett så hjelper sikkert en prat uansett. Om hva du ønsker ut av sexlivet deres..

Finnes visstnok kondomer som er satt inn med noe bedøvende, som skal gjøre at mannen holder lenger.
Ikke noe godt råd om dere prøver å få barn, men... [;)]

Han er veldig flink til å varme meg opp først, han er selv klar over at han kommer fort. Han gir meg alltid orgasme ved oralsex først feks.
Men saken er at jeg LIKER å ha ham inne i meg, og jeg får desidert de beste orgasmene når han "kjører på" ([:D]), men da kommer han umiddelbart...[&o]
I går kom han faktisk bare ved å ta på meg, jeg var ikke i nærheten av penisen hans.. Han kan ikke ronke først heller, for da er det ikke mer å få den kvelden..
Synes det er litt pussig, for han er jo over 30 år, ikke en uerfaren unggutt liksom?
Det med å dra seg i ballne, har vi ikke prøvd, takk for tips!Vi prøver ikke å få barn akkurat nå, så kan også forsøke sånn bedøvelses-kondom. Penisring har forløbig ikke hatt noen virkning.
Har Hot-sex boka, får lese litt i den!

Takk for alle svar!

Om det er flere som har tips, blir jeg glad![:)]

ORIGINAL: Jackpot

har hatt det problemet selv, med en av mine xer, like før det gikk for han skrek jeg høyt bestemora di sin dildo!!

å etter så holdt han ut myeeee lenger, men kan si det sånn at det gikk nærmere 1mnd fra jeg sa det, til han greid å komme[:D][:D] hihihi[:)]

har hatt det problemet selv, med en av mine xer, like før det gikk for han skrek jeg høyt bestemora di sin dildo!!

å etter så holdt han ut myeeee lenger, men kan si det sånn at det gikk nærmere 1mnd fra jeg sa det, til han greid å komme[:D][:D] hihihi[:)]

Bestemora di har dildo den lo jeg jævelig godt av..[:D][:D][:D]

ORIGINAL: *cookie*

kan henne det hjelper hvis han lufter den litt når det næremer seg...

overrask han med en dildo, kanskej han føler det som en konkurent og da kanskje han anstrenger seg meir for å holde igjen, ell hvertfall prøve...

Fortell hvordan du har det og føler det!!!!!
Be han trekke seg ut eller holde den litt i ro før han kommer. "Knip den av" før det går... Altså; ta et godt tak rundt rota og klem til.... Bruk penisring!

jeg ler så jeg holder på å falle av stolen her!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ej derimot e gla for samboeren kjem fort....synst d e bedre me mange små enn me en laaaaaang en....ser ut te at d e berre ej som lika d slik[:D]he alltid vor vant me små omganga å synst d blir kjedli når d blir lenge

Så på ett programm på tv3(tror jeg det var) no sånn sex inspectors, hvor mannen hadde dettre problenmet.

Han skulle stå med erigert penis og løfte på den, etterhvert henge ett håndkle på den som han klarte å løfte tyngre. Skulle gjøre at han holdt ut lenger, for han kjenner jo når det er like før han kommer, og da var det bare å knipe igjenn[;)]

Back
Topp