han kommer ikke hjem!!!

huleboer

Flørter med forumet
får ikke tak i mannen for sitter å venter på det nye simkortet som jeg håper ligger i postkassa!!! men får ikke sjekka posten for manen ikke er hjemme å ungen sover i bare bodyen kan ikke kle på han da vokner han :( å han er bare 8 uker... postkasa er ca 100 meter vekke (ned en liten bake )
å så nært men så fjernt... :(

Kom du på posten NÅ? [8D][:-]

hvor er mannen din da? skulle han ha kommet hjem?

Hehe..sjekker man posten så sent [8D] kunne jo sjekka den for mange timer siden..men 100 meter haddde jeg klart å løpe ja, bare ikke lås deg ute om du har en dum dør eller noe [8D]

ORIGINAL: ~RenateMor~

Tar ikke noen min engang[8D]

har veldig lyst men vet ikke helt våkner han så er jo ikke det så farlig er jo straks hjemme men føler liksom det blir litt feil :P
blir det te at e løpe ned setter e ungen hunden på badet å lukker alle dører i mellom (kan ikke ta ho med det tar for lang tid da) :P men hadde et håp omm at han sko komme snart..

ORIGINAL: Rebecca85

Hehe..sjekker man posten så sent [8D] kunne jo sjekka den for mange timer siden..men 100 meter haddde jeg klart å løpe ja, bare ikke lås deg ute om du har en dum dør eller noe [8D]

posten kommer ikke før i 4 tiden her å da hadde jeg folk her å når han å ungen gikk kom det flere så ble ikke kvitt dem før ungen hadde lagt seg for kvelden... :P

[8|]

Hjelpe meg!! Spring å hent posten.. tar jo ikke noen minutt en gang å få gjort det..

1 2 3 S P R I N G ! ! [:D]

ehm...hadde ikke jeg tenkt på engang!Løp!!På ungdomsskolen løp man jo 60-metern på rundt 9-10 sek. Ja, man blir litt treigere med årene, men det går fortsatt rimelig kjapt![8D]

Jeg gikk glatt i posten da lillemor var liten. Bilfri vei, 100 meter, selv om jeg hadde vrikket ankelen, hadde jeg klart å komme meg hjem. Om jeg skulle bli skutt hadde jeg selvsagt hatt ett problem, men det er så uvanlig med skudd her i området, at det tror jeg folk hadde reagert på.

ORIGINAL: *Meya*

Jeg gikk glatt i posten da lillemor var liten. Bilfri vei, 100 meter, selv om jeg hadde vrikket ankelen, hadde jeg klart å komme meg hjem. Om jeg skulle bli skutt hadde jeg selvsagt hatt ett problem, men det er så uvanlig med skudd her i området, at det tror jeg folk hadde reagert på.

[:D][:D]

jeg er ute i hagen å slipper ut bikkjene er ute å henter dem, går i søpla og i posten og tar to ord med naboen jeg..mens snuppa sover. og skulle hun våkne så dør hun jo ikke.[8D]
jeg skulle blitt onkome (nå aner jeg ikke hva det ordet heter på bokmål haha) men jeg skulle blitt onkomme om jeg måtte bære med meg ungen over alt hvor enn jeg skulle i huset eller uttafor her.

såg ikke problemet, men håper du kom deg i posten[8D]

skjønner ikke probleme med å hente posten ejg da, selv så stelte jeg kua mens ungen var inne å sov

ORIGINAL: Roastbeef leppa

ORIGINAL: bondekone

skjønner ikke probleme med å hente posten ejg da, selv så stelte jeg kua mens ungen var inne å sov

Satte du ikke kua på badet mens du hentet posten???
hihi den tar jo så stor plass at da måtte vi vel hatt de i stua[:D]

Hva er egentlig problemet her? At mannen ikke kommer hjem, eller at du ikke tør gå fra ungen i de max 2 min det tar å hente posten?
Jeg hadde henta posten for lenge siden, for min del[8|] Du skal ha rimelig uflaks om det tilstøter deg noe på de 2x100m som gjør deg ute av stand til å kommunisere med omverdenen at du har en 8 uker gammel baby hjemme....

ORIGINAL: ~Mirabell~

ehm...hadde ikke jeg tenkt på engang!Løp!!På ungdomsskolen løp man jo 60-metern på rundt 9-10 sek. Ja, man blir litt treigere med årene, men det går fortsatt rimelig kjapt![8D]

Det var sein 60-meter på ungdomsskolen, jeg sprang den på 7.3 da jeg gikk siste året på barneskolen. [8D] Sånn bare for å snakke om noe annet her. [8D]

ORIGINAL: giggsy

ORIGINAL: ~Mirabell~

Det var sein 60-meter på ungdomsskolen, jeg sprang den på 7.3 da jeg gikk siste året på barneskolen. [8D] Sånn bare for å snakke om noe annet her. [8D]

ikke verst da verdensrekorden er på 6, "et eller annet"! Da er det ihv ikke så mange som rekker å hente posten raskere enn deg [:)]

*flire*

men! jeg trooooor hun mener at gubben hennes ikke har kommet hjem, og hun ikke får ringt ham/prøvd å få tak i ham fordi hun ikke har simkort. som hun igjen håper ligger i postkassa. Og som enhver (trolig) førstegangsmor er hun redd for at det er for langt å gå ifra ungen [;)]

Back
Topp