Han klarte det

mkrago

Elsker forumet
Etter mange dager med hard jobbing fikk lille gutt det endelig til. Han klarte å rulle fra rygg til mage helt på egenhånd, jeg klarte tilogmed å filme det. Da blir pappaen hans glad, da får han også se det.
 
Etter mange dager med hard jobbing fikk lille gutt det endelig til. Han klarte å rulle fra rygg til mage helt på egenhånd, jeg klarte tilogmed å filme det. Da blir pappaen hans glad, da får han også se det.

Nøyaktig 1 mnd etter at han snudde seg fra mage til rygg. Han er 3 mnd og 6 dager. Vakre flinke babyen min.
 
Så artig! Lillemannen her i huset klarte å snu seg fra mage til rygg i går :) Han er kanskje litt treig sånnsett, men alt til sin tid ;)
 
Flinkis!!

Her har vi bare "veltet" fra mage til rygg, ingen selvbestemt avgjørelse:)

Men hun kaver noe veldig på magen da, trekker bena under seg og rumpa i været. Gir ikke noe resultat enda foruten sint bebis:mad:
 
Her er det også rett før hun snur fra rygg til mage :) kommer seg på siden, men så blir liksom den ene armen liggende i veien :p
 
Her er hun 3,5 mnd og er ikke i nærheten av hverken det ene eller det andre! Håper ikke det er grunn til bekymring ;)
 
Her er hun 3,5 mnd og er ikke i nærheten av hverken det ene eller det andre! Håper ikke det er grunn til bekymring ;)

Slik jeg har forstått det er det min gutt som er veldig tidlig ute. Jeg kranglet med fysioterapeuten på barselgruppe da hun ikke ville tro på meg når jeg fortalte hva lille gutt fikk til. Han er født nesten 2 uker etter termin så det kan jo påvirker litt det også.
 
Flinkis!!

Her har vi bare "veltet" fra mage til rygg, ingen selvbestemt avgjørelse:)

Men hun kaver noe veldig på magen da, trekker bena under seg og rumpa i været. Gir ikke noe resultat enda foruten sint bebis:mad:

Samme med Elida. Hun har klart det et par ganger, men tror nesten det må ha vært tilfeldigheter siden hun ikke får det til nå lengre :p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp