Han hoster HELE tiden, hva kan vi gjøre?

NewMom

Glad i forumet
Jr (21 mnd) var syk sist uke, med feber og stygg hoste, han var helt fin i noen dager med nå har hosten kommet tilbake med full kraft. Han hoster hele tiden, og da mener jeg virkelig hele tiden, vi har knapt sovet i natt og han er helt utslitt og har sin andre dubb nå.

Jeg har prøvd med resteptfri hostesaft, efedrin, varm drikke, kald drikke, mat.... u name it. Noen som har råd? Selv om ikke allmenntilstanden hans er vesentlig svekket nå så vil han helt sikkert bli veldig utålmodig iløpet av helgen dersom han ikke skal få sovet godt. For han hoster mens han sover også...
 
Hei.
Sønnen min på 19 mnd har også plutselig fått skikkelig hoste.....hoster sånn på nettene at han spyr.
Var hos legen og hun sa at det var barne-astma,så jeg fikk Ventoline,en pustemedisin.
Han ble bedre med en gang,men må ta den medisinen 3 ganger til dagen.
Det kunne vare helt til dem ble 3 år sa legen min.
Siden dette har fågått nå i over 1 mnd så har vi spekulert litt i hva det kan være som utløser denne "astmaen")for legen sa at det hadde ingenting med astma å gjøre.....de bare kalte det for det).
Noen venninner av mor min mente at det kunne ha med matintelorranse å gjøre.....så jeg har lest litt om det på nettet og symptomene der er astma og eksem,b.l.a.
Sønnen min har eksem,så jeg tenkte at i mitt tilfelle så kunne det kanskje være det.
 
Back
Topp