Han har nok magesmerter... Svigermorproblemer..

mammatildennis2014

Betatt av forumet
Jeg må si at nå begynner jeg å bli rimelig lei.. Har en svigermor som er superstolt bestemor, men hver gang vi er hos dem eller de hær å han gjør en grimase eller lager en liten lyd så sier hun at han har nok magesmerter.. Ungen våres skriker veldig lite, spiser godt med mat, raper, gulper og bæsjer helt normalt. Jeg synes jo det er gøy at han har litt ansiktsuttrykk og lager en liten lyd inni mellom jeg. Hun har utdypet det at hun aldri skal blande seg oppi hva vi gjør eller oppdragelsen våres fordi det hadde hun opplevd med sin svigermor.. Men når hun får 10ende gang på en kveld sier at han har nok vont i magen og tar han opp og vanlige folk ville kanskje vugget han litt rolig, men hun nesten rister den ungen.. Og da skriker han selvfølgelig, for han er vant til to veldig rolige foreldre som kan bare ha han liggende på fanget å kose. Da mener hun selvfølgelig at han nok en gang har vondt i magen. Men når jeg eller samboeren tar han tilbake på vårt fang blir han helt stille og rolig igjen.
Hva burde jeg si eller gjøre? Hittil har jeg bare latt vær å si noe for å ikke lage noe bråk..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Like greit å ta det med ho med èn gang kanskje, så ikke ho fortsetter på samme måte. Bare si det som det er, at han trenger ikke å ristes på for å roes ned. Tanta til mannen min var helt lik, og til slutt rant det over for meg. Skulle kanskje ønske jeg hadde hatt et litt annet tonefall da jeg sa i fra. De mener det gjerne godt, men det er like fullt irriterende!
 
Jeg har ikke værdens beste svigermor , men når det kommer til ungene er hun super. Spør alltid før hun tar opp, men som regel venter hun bare til jeg gir han i fra meg. Så spør hun alltid om ting er grei, om storesøster kan få ditt eller datt, eller gjøre sånn å sånn. Men med mamma kræsjer det noen gang men det er jo lettere å si i fra til sin egen mor så kanskje få mannen til å si i fra??


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp