han gikk i kveld!!

Fever

Gift med forumet
aww..hjertet mitt gikk 3 skritt i kveld. Hadde ett eller to et par ganger i går, men var litt usikker på om dem "gjaldt"! Men DISSE var skikkelige stabbeskritt! :) Spent på hvor fort det blir å gå fremover nå.

ja er det ikke gøy!!! :) så flink han er! :)

her begynte også lillegutt å ta 3-4 skritt for en ukes tid siden. og det økte ganske drastisk hver dag. nå kan han gå kanskje 10 meter. så her går det kjempe fort!!!
det var i går han gikk mange meter, og i dag enda fler. så det går kjempe fort. men han synets det er kjempe gøy å gå mellom meg og pappan. og blir såååå kry når vi tar så av og skryter av han.

for en milepæl, blir såååå utrolig stolt av våre små! samtidig litt vemodig... følte at han ikke var lille babyen min lenger nå...

åå så flink! Er litt rart iom at han absolutt IKKE vil gå å holde oss i hendene. Han hopper liksom over den delen på en måte :P

Begynner å bli store ja! Vi skal på bhg besøk den 23 og jeg kjenner jeg gruuer meg! Men egentlig mest pga at jeg er vant med å stå i andre enden og ta imot barn- nå må jeg levere fra meg min egen lille tass om et par mnd! En liten fam.bhg, men alikevel-Hjelp!  Tror det kommer til å gå supert med ham- verre med meg- som vet hvordan jeg vil ha det :P

Så flink han er..
Her i huset går han heller ikke ennå.. Går litt ved bordkanten, men faller når han slipper seg..

åj! ja da må jeg si at det har gått fort! her har lillegutt gått med hjelp LENGE. så der har gutten din fått kjapt god balanse :)

skjønner hva du mener med barnehagen. jeg er også vant til å ta i mot barn, da jeg var ped leder. men sagt opp jeg da.. vil finne meg en mindre jobb, med mye mindre ansvar.
hadde vært super rart å levert han i en barnehage til en annen ped leder  hvis han skulle begynt i barnehage nå ja.

ja, jeg er helt sikker på at det vil gå over all forventning med gutten din i barnehage. men der traff du spikern, værre med oss mødre. ;)

Så moro! Ja nå går det fort framover her med alle disse små prinsene og prinsessene våre :)

å så flink da.. gullgutten min går nok ikkje med det første:)

~knocked up~ skrev:
å så flink da.. gullgutten min går nok ikkje med det første:)

trodde ikke jeg heller her iom at han bare går m kanter/bil og  bare setter seg om vi prøver å gå med ham. men så begynte han å bli tøff i trynet :P (les ; nalla hodet i bordet til stereoanlegget på vei mellom sofa og bord :P ) Jammen bra han er "godt polstra" hehe.
Om ikke så veldig mange mndene så løper de rundt alle barna våre! Rart å tenke på.

Back
Topp