han gidder ikke rydde rommet selv...

Dollface

Forumet er livet
VIP
men sier i det minste TAKK når jeg har gjort det for han... Kråkungen min..

"Jeg skal ikke leke på rommet mamma... for da blir det rotete igjen..."
"Joda.. bare lek du, men husk å rydde opp etter deg..."
"Jada....*host*"

det gidder ikke min heller... men er aldri så gøy å leke der, som når jeg akkurat har ryddet det for han.
prøvd å bestikke han med ukepenger, og godteri (i helgene), uten hell...

Jeg rydder det ikke for han jeg, som regel....

Men han får ikke lov å leke i stua, eller noe annet sted enn på rommet akuratt når jeg har funnet ut det er for rotete der :P 
Akuratt da får han bare være på rommet, så får han enten sitte og kjede seg, eller rydde så det er plass til å leke, opp til han :P

mohaha, jeg er sta!

(Det hender jeg går inn å hjelper han ganske ofte altså, får så vondt av han der han sitter og surver)

jeg maste på hun største i to uker i sommer tror jeg, om at hun måtte rydde rommet sitt. Til slutt sa jeg at om det ikke er ryddig til lillebrors bursdag så tar jeg de lekene som ligger på gulvet her nå, vekk!!
Bursdagen kom, og rommet hennes var ikke rydda...
Jeg tok vekk lekene, vaska gulvene og sa ikke noe om det. Dette var i sommer, og hun har fremdeles ikke merka det!!
Men hun HAR begynt å rydde når jeg sier ifra :P

Og minstemann fikk beskjed om å rydde for litt siden, uten at han gjorde det, og dermed gikk det et par perler i støvsugeren gitt!! Etter det rydder han GODT når han får beskjed.

¤Woolfmother¤ skrev:
jeg maste på hun største i to uker i sommer tror jeg, om at hun måtte rydde rommet sitt. Til slutt sa jeg at om det ikke er ryddig til lillebrors bursdag så tar jeg de lekene som ligger på gulvet her nå, vekk!!
Bursdagen kom, og rommet hennes var ikke rydda...
Jeg tok vekk lekene, vaska gulvene og sa ikke noe om det. Dette var i sommer, og hun har fremdeles ikke merka det!!
Men hun HAR begynt å rydde når jeg sier ifra :P

Og minstemann fikk beskjed om å rydde for litt siden, uten at han gjorde det, og dermed gikk det et par perler i støvsugeren gitt!! Etter det rydder han GODT når han får beskjed.

hahaha... T merker med EN gang hvis noe er borte... han åpna lokket på den ene lekekista istad...
"Mamma.. hvor er de lekene som lå oppi der?"
"Eh... de ligger der, og det ligger der..."
"Det andre da?"
"Eh... hva mener du? Det var ikke noe annet der?"

Har bare kasta en halv søppelsekk med leker... :P

Han kunne godt hatt det rotete hele tiden altså, men vi må nemlig gå gjennom rommet hans når vi skal legge oss.. og det er LITT vondt å tråkke på smålego og småbiler i mørket..

Back
Topp