Han fastlegen min altså!!!! TULLING

*Alias*

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Marsboerne 20 18
Ringte til kk på fredag for å høre om de hadde fått henvisningen fra legen min til ord. ul.. Dette hadde de ikke fått. Fikk ikke ringt til legen min da tlf stenger kl 15, så jeg ringte til de i dag.. 

Tenkte det kanskje kunne vært tekniske problemer om den ble sendt elektronisk, MEN neida.. Fastlegen sendte den først per post på fredag!!!!

Syntes dette er drøyt seint jeg.. arg.. har liksom gått i posten hver eneste dag og ventet og ventet på innkalling.... blææ.. 

Jaja. vet hvertfall nå at den er sendt, så da håper jeg på at jeg får innkallingen i slutten av uken/begynnelsen av neste!! 

Så surt...

Forstår godt du blir sint.
Håper du får time raskt :)

Håper du får timen snart! Det gikk ikke mer enn en uke før jeg fikk henvsining til ul i posten. Krysser fingrene for deg :-)

Ja.. kjedelig altså.. litt greit å kunne planlegge også i forhold til jobb... Jeg har jo nettopp startet i ny jobb!!!

Men da satser jeg på at jeg har henvisningen i posten ila uken!!! SÅ spennende:D:D

Henvisning til UL sendte min fastlege allerede da jeg var inne første gang, sånn ca uke 9. MEN ellers så føler jeg meg noe misfornøyd med fastlegen min. Virker som han ikke har peiling på noe; uansett hva jeg spør om så må han sjekke opp det.... :(

Tror det er bedre å gå til jordmor jeg! Skal forsøke å gå til det resten av tiden!

Og btw.. Han legen min hadde faktisk klart å skrive at jeg var 12 uker 07.06.. så jeg hadde ikke fått time før den 24.07.. Arg.. Klarte heldigvis å endre timen, så nå skal vi i morgen! Blir spennende:) 

Back
Topp