Han er så lite engasjert..

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
BF er så lite engasjert når det kommer til sv.skap, diskutere om navn osv.. 
Syns det er ufattelig sårt.. Vi er jo ikke sammen, men det går vel ann å vise litt interesse fordi?

Jeg har spurt om han vil være med på UL, sender melding til han hver gang etter jeg har vert hos JM for å fortelle hvordan ting er og står til, sender navneforslag til han, spør om han kan komme med noen forslag, osv... Men gidder han å si noe eller svare? Nei!
Håper det forandrer seg når lilleplutt kommer.. At han viser litt mer interesse da...

dagens hormonelle utblåsing..

Synes det er fryktelig slemt av han, skjønner du blir lei degemoticon

Uff, skjønner deg godt!
Håper han kommer seg =)

Var det ikke han som for en tid tilbake truet med å kreve foreldreretten osv? Om jeg ikke husker feil... Bra dere ikke er sammen mer tror jeg, men utrolig dårlig av han å være så lite engasjert. Kan i det minste svare noe...

lillepolly skrev:
Var det ikke han som for en tid tilbake truet med å kreve foreldreretten osv? Om jeg ikke husker feil... Bra dere ikke er sammen mer tror jeg, men utrolig dårlig av han å være så lite engasjert. Kan i det minste svare noe...

Stemmer.. Og nå vil han ha delt foreldrerett, at vi skal ha 50-50.. Men han vil ikke ha full.. 
Tror ikke han helt vet hva han vil.. 
Er sjeleglad for at han har lagt fra seg tanken om å få full vertfall.. 

Tror eks kona hans har noe med ting å gjøre, selvom han ikke vil innrømme det..

Men men.. Det får nå vere opp til han, han bør vere mann nok til å klare å gi beskjed selv nå.. 
Skal fint klare å ta vare på og oppdra lilleplutt selv, om han nå gir fullstendig F eller hva han enn gjør.

*TryllTryll* skrev:

lillepolly skrev:

Stemmer.. Og nå vil han ha delt foreldrerett, at vi skal ha 50-50.. Men han vil ikke ha full.. 
Tror ikke han helt vet hva han vil.. 
Er sjeleglad for at han har lagt fra seg tanken om å få full vertfall.. 

Tror eks kona hans har noe med ting å gjøre, selvom han ikke vil innrømme det..

Men men.. Det får nå vere opp til han, han bør vere mann nok til å klare å gi beskjed selv nå.. 
Skal fint klare å ta vare på og oppdra lilleplutt selv, om han nå gir fullstendig F eller hva han enn gjør.

Skikkelig merkelig oppførsel ja... Enkelte mannfolk er bare helt umulig å forstå seg på spør du meg :p Bra han har lagt fra seg tanken om full foreldrerett da!!! Ikke at han hadde fått det uansett, men så slipper du værtfall å ha det hengende over deg! :)

sukkersnusk skrev:
Synes det er fryktelig slemt av han, skjønner du blir lei degemoticon

Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke giddet og sendt noe særlig melding til han, så kan han heller sende deg en melding å høre hvordan det går med dere. Diskuterer han ikke navn, nei da har han vel ikke så mye han skulle ha sagt når det kommer til navnevalg heller, mener nå jeg...

Trist det skal være sånn..

oktober10<3 skrev:

Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke giddet og sendt noe særlig melding til han, så kan han heller sende deg en melding å høre hvordan det går med dere. Diskuterer han ikke navn, nei da har han vel ikke så mye han skulle ha sagt når det kommer til navnevalg heller, mener nå jeg...

Trist det skal være sånn..

dumsnill er mitt mellomnavn ;-)
men du har helt rett :-) skal prøve å la være å se hva som skjer :-)

Er veldig dårlig gjort av han! Skjønner godt at du ikke syntes dette er noe særlig!  Jeg hadde heller ikke giddet å sendt noe meldinger, så vis han vil vite hvordan det går - må han spørre! Han har et ansvar han også - å vise omsorg og interesse for barnet sitt.?

Stå på!

Jeg hadde ikke sendt noe mld til han. Han hadde fått tatt kontakt selv, hvis han hadde lyst. Du er for snill med han synes jeg. han har fått en sjanse, og når han ikke svarer eller noe på spørsmålene dine, så hadde jeg ikke brydd meg. Og du klarer dette alene. Og du har venner og familie rundt deg som støtter deg sikkert.

Skjønner egentlig veldig godt at du sender han meldinger, ringer og prøver å få ting til å fungere. Er ikke bare bare å kutte kontakten med en ekskjæreste, værtfall ikke når dere venter barn sammen. Men når du prøver å få han til å engasjere seg mer så gjør du jo det for barnets skyld også. Vil jo at han skal ha en pappa som bryr seg. Så å kutte kontakten mener værtfall jeg ikke er verdens smarteste valg, men folk tenker forskjellig ;)

Back
Topp