han er så forkjølet

nancy drew

Forumet er livet
hvor forkjølet har deres vært? Min er så himla tett at jeg nesten begynner å vurdere om jeg må ta han til en lege. mye snørr og hoster og nyser i et banka kjør. han hoster opp endel slim så i det minste får han det opp. Må ha pauser i maten for å puste, men en så lenge så spiser han greit nok og har fylt bleien med både det ene og andre... Syns også han er mer slapp og mer sutrete en vanlig, men det blir vi vel alle når vi er forkjølet. Ikke noe feber. Lar han sove med hode hevet, får saltvannsdråper og nesesuger... noe mer man kan gjøre???

Bør jeg begynne å vekke han på natten for å få i han mer melk? Han sover normalt nemlig i 6-8 timer i strekk før han spiser litt også sover igjen i 4 timer? bør jeg få i han mer veske i den perioden????

Jeg synes 6-8 timer høres litt lenge ut om han er småpjusk.. ihvertfall ville jeg prøvd å sørge for at han fikk i seg godt med mat når han først spiser..om så det betyr å ta han opp/ut i stuen eller lignende for å holde han våken.
De gangene jeg synes Mia spiser litt dårlig tar vi ett bleieskift etter første runde med amming, da får jeg alltid lagt henne til på nytt etterpå. :)

god bedring til gullet"!

Min har hatt virus og vi var frem og tilbake til legen (utrolig hvor bekymret man blir for de små). Det har gjorde var å finne ut om det var bakterie eller virus og så lenge det var virus så måtte det gå over av seg selv. Nå gikk det så langt at jeg syntes han hadde problemer med pusten og hadde rimelig tørre bleier så jeg fikk grønt lys for å dra inn på sykehuset med han. Men akkurat da det var på det verste snudde det så vi dro ikke inn. Men han var syk i over en uke.. og det var ikke gøy.

Anbefaler deg og dra inn til legen bare for å sjekke.. Så blir du litt beroliget. De har lav terskel med de små.

Har han feber?

Prøv å bær han litt på armen i kolikkgrepet. Min fikk ut mye slim i den stillingen.

Håper det går fort over og at det bare er forkjølelse [:)]

Back
Topp