Han er så dum!!

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Kattekreket vårt kan jeg gi bort gratis[:'(]

Hver eneste morra kommer han inn på rommet og skriker rundt 05-05.30 for da vil han ut..mannen slipper han ut men jeg blir liggende våken[8|]

Går på do kl 06.15 og da sitter gjøken ute og skriker så sårt og vil inn igjen...tenker da å være litt snill og slipper han inn, da har han selvfølgelig en mus i munnen[:o] jeg har nye tepper i stua og var livredd han skulle legge han der..men han la han heldigvis på kjøkkenet. Hater når de drar med dyr inn[:'(] heldigvis hadde ikke mannen dratt så han tok musa ut, den var fortsatt varm[&:][:'(]

Har hatt inne/på verandaen både fugler, mus, frosk/padde og huggorm [:'(][:'(]

Her sitter jeg da og kan glemme å få sove mer idag og har vært våken siden ca 05 [:'(]

[:)]pusen følger jo instinktene sine, han ser jo så stolt å vil vise hvor flink han er..
Men skjønner det er kjipt å bli vekket så tidlig på morgnen...

ja,det er kjipt når deres morgen starter så leeeenge før vår!Dere har ikke mulighet til å få slik katteluke som kun kan åpnes utover? Så kan dere holde den stengt hele dagen, å kun åpne den før dere legger dere slik at han slipper å vekke dere så tidlig for å gå ut?Svigermor har det,funker kjempefint for dem :)

ORIGINAL: MarsMamma

ja,det er kjipt når deres morgen starter så leeeenge før vår!Dere har ikke mulighet til å få slik katteluke som kun kan åpnes utover? Så kan dere holde den stengt hele dagen, å kun åpne den før dere legger dere slik at han slipper å vekke dere så tidlig for å gå ut?Svigermor har det,funker kjempefint for dem :)

Kanskje greit at han kommer både ut og inn, så han slipper å vekke dere når han vil inn igjen? [;)] Dem har katteluker som man kan kode inn på chipmerkinga på katten, slik at ikke fremmede katter kommer inn. Veldig kjekt, men da får man ikke fulgt med om de kommer inn med mus eller noe da...
Skjønner at det er slitsomt når han vekker dere, men sånn er jo kattene. Og så kommer han så stolt og vil ha skryt når han har fanget noe. Ofte er det mer effektivt å skryte av dem da, enn å kjefte fordi de drar det med inn. [:)]
Jeg har selv tre katter, de er innekatter nå, men skal få komme ut når vi flytter snart. Blir vekket stadig vekk av dem, men har jeg valgt å ha dem får jeg bare tåle det. [:D] De gir jo så mye glede også.

Hehe..ja jeg vet han var stolt, men kan ikke si jeg ble så veldig imponert [8D]

I sommer spiste han enten mus eller fugl og kom inn og spydde først på dyna til Tara så inn i senga vår og spydde på overmadrassen[:@][&:] lå tarmer, blod og drit der og jeg takler ikke sånt så dyna og madrassen røk rett ut[:'(]

Kanskje vi kan sette inn noe sånt på veranda døra..men vil ha enveis luke for vil styre når de kommer inn og hva de har med, kommer de med en huggorm mens jeg er hjemme og mannen ikke er hjemme så dør jeg[X(]

ORIGINAL: MarsMamma

De har bare begynt med det nå siste mnd [>:] før så sov de til vi sto opp, igår slapp vi de inn kl 23 ca og da hadde de vært ute i 3-4 timer.. Så det er bare en dum uvane, før venta han store til vekkerklokka ringte..da kom han løpende inn, men da var det jo greit..nå er det 45 min før klokka ringer[&:][8D]

Back
Topp