S ~silly~ Elsker forumet 29 Mar 2007 #5 ORIGINAL: Mesaana Hihi, han er kjempe søt. Signerer... Han er KJEMPE hærlig[:)][:)][:D] *smeeeelt*
MinaMor Forumet er livet 29 Mar 2007 #8 Kan tenke meg Oliver hadde sagt: I KNOW I AM CUTE!! hihihih er ei venninde som ahr tatt bildene, hun er bare såå flink! [:D] hvorfor betale en fotograf tusenvis av kroner når jeg har henne? hehe
Kan tenke meg Oliver hadde sagt: I KNOW I AM CUTE!! hihihih er ei venninde som ahr tatt bildene, hun er bare såå flink! [:D] hvorfor betale en fotograf tusenvis av kroner når jeg har henne? hehe
M mammatil2jenter Forumet er livet 29 Mar 2007 #12 ORIGINAL: DjevelensLilleEngel ååååh! Lille snusken da!
MinaMor Forumet er livet 29 Mar 2007 #13 tuuuuusen takk alle sammen, ja jeg får helt kriblinger når jeg ser på han!!!!![:D]
MinaMor Forumet er livet 29 Mar 2007 #17 ORIGINAL: Godhjerta Å smelt... Heldig du som har en så nydelig sønn. Og heldig han som har så god mamma! Vises lang vei at dere er glade i hverandre! Å det var fine ord! Tusen takk
ORIGINAL: Godhjerta Å smelt... Heldig du som har en så nydelig sønn. Og heldig han som har så god mamma! Vises lang vei at dere er glade i hverandre! Å det var fine ord! Tusen takk