Han er fortsatt ikke funnet

talata

Forumet er livet
I følge danske aviser, er 3 åringen fortsatt ikke funnet og nå ska vannhullene i skogen tømmes [:(][:(]

Herregud [:(][:(][:(][:(] Grusomt....

Helt forferdelig!

ORIGINAL: GirlWithBoy

er så UFATTELIG trist[:(][:(][:(][:(]

[:(]

Uff.. stakkars foreldre.. Og gutt, selvsagt.. Han må jo være livredd, hvis han fortsatt lever.. [&o]

Herregud så grusomt...stakkars STAKKARS lillegutt,og foreldrene..de må jo være fra seg..[:(]

Helt forferdelig!!
Men jeg stusset litt da jeg leste,hvordan er det mulig å miste et barn sånn egnetlig?

Herregud, huff.. Det er så tragisk [:(] Håper virkelig det viser seg at han kanskje har funnet veien ut av skogen en plass, og fortsatt er i god behold. Får vondt langt inn i mammahjertet mitt når jeg leser slikt..[:(]

Så grusomt[:(]

stakkars familie..

ORIGINAL: frk.rusa i trusa

uff så grusomt[:(][:(]tenker på den stakkers lille gutten og foreldrene hans[:(][:(]

sign

uff!! grusomt!!![&o]

Er helt forferdelig, og håper de har hellet med seg i dag[:(][:(][:(]

ORIGINAL: Mamsen til 3..

Helt forferdelig!!
Men jeg stusset litt da jeg leste,hvordan er det mulig å miste et barn sånn egnetlig?

Vet du, det lurte jeg oxo på da jeg leste det. Men så leste jeg at di var en del av en speidergruppe...
Kan være mange grunner til at pappaen var uoppmerksom ett lite øyeblikk og små barner veldig kjappe.. Jeg er ganske sikker på at dette kunne ha skjedd hvem som helst..

huff stakkars gutt [:(] og stakkars foreldre, spesielt pappaen hans.. Barn kan imponere med å forsvinne på et blunk, det er en tragedie som kan skje alle mamsen til 3. om det så er på butikken eller i skogen.

håper virkelig han er i live, og bare har lagt seg til å sove en plass, sånn at han dukker opp igjen i dag.... er helt på gråten jeg når jeg leser sånt for det er så grusomt [:(]

får helt frysninger jeg....stakkars liten[:(] og stakkars foreldre[:(]

De leter fortsatt etter ham ja [:(] Var en og sa at de hadde en God følelse på at han var i live, fordi han var en veldig sterk gutt... Men, over ett døgn snart... [:(]

ORIGINAL: *Eit stjerneskudd*

ORIGINAL: frk.rusa i trusa

uff så grusomt[:(][:(]tenker på den stakkers lille gutten og foreldrene hans[:(][:(]

sign

Back
Topp