han derre fritzl.....

LilleBall

Forumet er livet
Hvorfor i alle dager har han sjult ansiktet sitt egentlig? Alle vet jo hvordan han ser ut siden det har vært bilder av han og greier [8|]

tenker at advokaten har sagt han skal, sånn at kanskje man tror at han innser hva han har gjort ???? nei det er jammen ikke godt å si...

ORIGINAL: |Toadette|

grunnen til at Fritzl gjemmer seg bak den, er at han skjemmes og at den permen er saksdokumentene som Fritzl har med seg i retten.
han ville vise retten at han viste omsorg for barnene sine. han skrevet ned utgiftene som han har brukt på Monica, som er ett av barna han har med datteren.

omsorgen hohohohoohohohhoohoohoo...

grunnen til at Fritzl gjemmer seg bak den, er at han skjemmes og at den permen er saksdokumentene som Fritzl har med seg i retten.
han ville vise retten at han viste omsorg for barnene sine. han skrevet ned utgiftene som han har brukt på Monica, som er ett av barna han har med datteren.

Tviler veldig på at han skjemmes! Tror han er altfor syk til det! 
Tror jeg leste et sted at det var ofte det psykisk syke folk gjorde for å stenge verden/virkeligheten ute.
Kast han i et hull så kan han råtne der[:'(]

Det sto jo i vgnett at han gjorde det fordi det var et område han kontrollerte (nå som det meste er ute av hans kontroll), og da var det i følge psykiateren slik han viste det...

Det er en helt normal oppførsel å skjule seg sånn.. han skjulte forbrytelsen han er siktet for.. og da er det helt normalt å prøve å skjule seg selv..

ORIGINAL: mamma_85

Tviler veldig på at han skjemmes!
Tror han er altfor syk til det! 
Tror jeg leste et sted at det var ofte det psykisk syke folk gjorde for å stenge verden/virkeligheten ute.
Kast han i et hull så kan han råtne der[:'(]

kan verken du eller eg svare på

Sant, men dette er noe han har drevet på i så lang tid. Han har jo vist hva han har gjort siden han har holdt det hemmelig, så jeg tviler veldig på at han skjemmes.
Hvis han skjemmes tror jeg ikke det er for det han har gjort, men for hvordan folk hater han nå som det er kommet ut.
Fra vg.no:
Noreik mener derimot at verken den blå plastpermen eller Fritzls tårer behøver å bety at han viser anger. Han er en mer enn normalt begavet person, og forstår folks reaksjoner og avsky. Det behøver ikke å bety at han skammer seg, men at han ikke ønsker å blottstille sine egne reaksjoner, sier Noreik til VG Nett.

Back
Topp