Han ble jaggu sur gitt!!

ORIGINAL: Fridasinmamma

ORIGINAL: peggy

hmm syns ikke han har noe grunn til å bli sur, like mye hans unge som din.
håper han skjønner etterhvert at han oxo kan stå på litt nå som han er hjemme likevel. lykke til

Ja, han kommer ingen vei med å bli sur her.. stille opp skal han nå! Ble enige om at han skulle levere henne de 2 dagene jeg har fri fra jobben.. så skal jeg levere henne de 3 dagene i uka jeg jobber. Grei deal synes jeg.. Og visste han kom til å bli irritert når jeg foreslo at han skulle delta på leveringen i disse ukene han er hjemme

Ja han er jo ikke syk, da kan han pokker meg både levere og hente for å lette din hverdag litt! Det går ann å gjøre ting for å glede den andre, ikke bare tenke på seg selv. Veldig umodent av han å bli sur for å måtte delta på å levere sin egen unge i barnehagen!!! *oppgitt*

Syns egentlig det er helt utrolig at de blir sure for slikt - men det kunne like godt vært mannen min også, han er utrolig makelig anlagt[&:] Men stå på ditt - skulle bare mangle!

ORIGINAL: nancy drew

ja det skulle virkelig bare mangle...

ORIGINAL: nancy drew

ja det skulle virkelig bare mangle...

ORIGINAL: talata

Ja det skulle bare mangle syns jeg!!! Du var vel ikke alene om å lage å ville ha henne? makan!

(sorry, litt mannevond i dag)

ORIGINAL: toffen

Det skulle da bare mangle!!! Stå på ditt

Så klart han skal bringe og hente han også, spesielt når han går hjemme nå.
Skjønner ikke hvorfor mannfolka kan velge jeg, mens vi kan ikke velge. Grrrrr[:@]!

Back
Topp