Han ble jaggu sur gitt!!

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Jeg har alltid både levert og hentet Frida. Dette kommer av at samboeren min har hatt lange dager på jobb.. startet tidlig og kommet tidlig hjem. Så det er jo forståelse for at det har havnet på meg..

Men har vært dager da han er hjemme.. men har alltid en unnskyldning på lager for å ikke levere henne i barnehagen.. Jeg har vært dum og funnet meg i det..

Men nå så har han blitt sykemeldt fra jobben sin ut mnd... han er ikke syk, men er sykemeldt av helt andre grunner... Han har sagt opp jobben sin og er da sykemeldt ut oppsigelsestiden sin..

Så da sa jeg det i dag at nå får du levere Frida noen dager i uka, så jeg slipper å stå opp tidlig hver dag når jeg ikke må. Jeg kan ikke se hvorfor jeg må stå opp 1 time tidligere når jeg skal på jobb fordi jeg må levere henne.. når han ligger og purker i senga si[8|]

Og jaggu ble han ikke irritert for at jeg spurte om dette! Er det mulig det da! Skulle vel bare mangle?

Ja det skulle bare mangle syns jeg!!! Du var vel ikke alene om å lage å ville ha henne? makan!

(sorry, litt mannevond i dag)

Mannfolk uten jobb blir ofte deppa. Føler seg uduglige. Mange har livet sitt i jobben. Kan være han trenger litt hjelp komme ut av det. Få han til å søke ny jobb med det samme. Be han ta hva som helst bare få han ut. Godt for syken føle att man er til noe nytte.

ja det skulle virkelig bare mangle...

hmm syns ikke han har noe grunn til å bli sur, like mye hans unge som din.
håper han skjønner etterhvert at han oxo kan stå på litt nå som han er hjemme likevel. lykke til

ORIGINAL: solsikke76=0)

Mannfolk uten jobb blir ofte deppa. Føler seg uduglige. Mange har livet sitt i jobben. Kan være han trenger litt hjelp komme ut av det. Få han til å søke ny jobb med det samme. Be han ta hva som helst bare få han ut. Godt for syken føle att man er til noe nytte.

Han hadde skaffet seg ny jobb før han sa opp den han jobber i nå[;)] Tar ingen sjangser i denne krisen

Er bare det at han er sinnsykt lei den jobben han jobber i nå.. mye venting... dårlig betalt osv.. Men han begynner i ny jobb 1 april

Sakt opp nå i den størrste finanskrisen..
Flere og flere blir permitert.. skummelt

Men han burde da f klare og hjelpe deg med Frida, siden du må på jobb..

ORIGINAL: peggy

håper han skjønner etterhvert at han oxo kan stå på litt nå som han er hjemme likevel. lykke til

Ja, han kommer ingen vei med å bli sur her.. stille opp skal han nå! Ble enige om at han skulle levere henne de 2 dagene jeg har fri fra jobben.. så skal jeg levere henne de 3 dagene i uka jeg jobber. Grei deal synes jeg.. Og visste han kom til å bli irritert når jeg foreslo at han skulle delta på leveringen i disse ukene han er hjemme

Det skulle da bare mangle!!! Stå på ditt

ORIGINAL: KRISTINEJ

Sakt opp nå i den størrste finanskrisen..
Flere og flere blir permitert.. skummelt

Men han burde da f klare og hjelpe deg med Frida, siden du må på jobb..

Ja, han jobber nå i en utsatt bedrift i denne krisen.. bilbransjen.. Men han har gudskjelov kommet seg inni  Staten igjen... der er det rimelig sikkert

ORIGINAL: toffen

Det skulle da bare mangle!!! Stå på ditt

Heheh... ja det er menn i nøtteskall[&:] han er jo faren til ungen så det skulle vel bare mangle[:-]

min og ble sur.... Men jeg lot han være sur og dro på jobb når jeg skulle på jobb[8D] Hallo han hadde en ukes FERIE....[&:]

ORIGINAL: Bitzyh

min og ble sur.... Men jeg lot han være sur og dro på jobb når jeg skulle på jobb[8D] Hallo han hadde en ukes FERIE....[&:]

Ja, det er jo det han har nå.. han er jo ikke akkurat syk..

Men alltid en unnskyldning på lager.. må jeg GÅ?.. kjenner ikke rutinene osv osv.. Hva med å sette seg inn i rutinene da[8D] Nå har hun vært der siden august. og da er det på tide å lære seg rutinene i barnehagen[;)]

ORIGINAL: Fridasinmamma

ORIGINAL: Bitzyh

Ja, det er jo det han har nå.. han er jo ikke akkurat syk..

Men alltid en unnskyldning på lager.. må jeg GÅ?.. kjenner ikke rutinene osv osv.. Hva med å sette seg inn i rutinene da[8D] Nå har hun vært der siden august. og da er det på tide å lære seg rutinene i barnehagen[;)]

det jeg og mener! Men han klarte å levere henne i en body som var i str 60, og klarer å drasse med seg ytterplagg som ikke er hennes hele tida... ytterplagg = regntøy... og ullundertøy og strikketøy... like flaut hver gang å måtte levere det morran etter...[X(] Og hun har gått der siden august 2007[>:]
Beste er at han ikke tar med seg skittenklær INN og lar de ligge i bilen.. så her for en mnd siden så var det ingen strømpebukser igjen i huset så jeg gikk inn i bilen og fant 7 par eller noe + bodyer og annet tøy..![8D]

Menn! *riste oppgitt på hue*

ORIGINAL: Metalmom

ORIGINAL: BaileysTøsa

Heheh... ja det er menn i nøtteskall[&:] han er jo faren til ungen så det skulle vel bare mangle[:-]

Huff. Mannfolk. [:@] [;)]

ORIGINAL: peggy

Han høres faktisk veldig ut som en mann...[;)]

Det syntes jeg har bør gjøre, Vi står opp med ungene annehver dag uansett og vi skal på jobb eller ikke, hvis det ikke er noe spesielt som gjør at den andre ikke kan da.
Har man barn så har man barn. Da må man stille opp begge 2.
Når hun er på jobb, slutter hun så sent at da er det jeg som må hente. Det er realt det.

Det beste er faktisk å ikke stille opp når noe går "skeis" slik som å hente feil klær. Da kan du diskret si ifra til de i barnehagen om at de må be ham ta med ting tilbake, og ikke ta det med selv.

Jeg tror nok de ikke tar det negativt om du bare forklarer at han ikke kan disse barnehagegreiene, og behøver hjelp fra noen andre enn "masekoppen" til kjæreste ;)

Samboeren min har barn fra før, likevel spurte han meg i 2 måneder etter hun ble født om hva hun skulle ha på seg, og jeg svarte bare "klær" hver gang. Det tok to hele måneder før han begynte å ta på henne tøy uten å spørre meg først, enda svaret mitt alltid var det samme.

De trenger tiiiiiid. Tid, og det å få oppleve selv hva som skjer, nemlig få beskjed av de i barnehagen om at noe er galt, stå ute på tur uten ny bleie eller rene klær fordi de ikke pakket stellebag/sekk osv ;)

Da slipper jo vi være de masete klengete kjeftete damene! Da oppdager de selv! I mellomtiden får vi blåse ut damp her inne, mens fedrene lærer seg å være pappaer :)

Back
Topp