Han bare griner...

Lene1986

Forumet er livet
griner og griner...
Han ligger i senga si full av prikker og bare griner. [:(] Tydelig at det klør noe enormt. Stakkar liten...

Stakkar liten [:(] får han ikke komme å kose litt med mammaen sin da, eller vil han ikke?

Oi hva skjer? Vannkopper?

ORIGINAL: Anis

Stakkar liten [:(] får han ikke komme å kose litt med mammaen sin da, eller vil han ikke?
Jo han koser litt så vil ha være i fred.. Så roper han når han trenger litt mer kos. [;)] Fikk beskjed om å gå vekk litt.

ORIGINAL: KathMor

Oi hva skjer? Vannkopper?
mhm.. [:(]

fysj[&o] hjelper det ikke at du ligger å stryker han må kroppen?
kanskje med en kald klut eller noe..

ORIGINAL: *Emma08*

fysj[&o] hjelper det ikke at du ligger å stryker han må kroppen?
kanskje med en kald klut eller noe..
Har gjort det en stund nå, men han ville ha fred stakkar. Håper han får sove. Sov ikke i natt som var. Jeg kjenner jeg trenger litt søvn jeg og. Ble en uttrolig lang tur hjem fra fjellet i dag.

Hvis det er riktig ille, så hjelper det med lunket vann i badekaret... hva gjør man ikke i krisetilfeller?[8D]

Her måtte begge jentene få allergimedisin (husker ikke i farta hva den het, reseptbelagt) for å dempe kløen.....

ORIGINAL: Vand

Hvis det er riktig ille, så hjelper det med lunket vann i badekaret... hva gjør man ikke i krisetilfeller?[8D]

Her måtte begge jentene få allergimedisin (husker ikke i farta hva den het, reseptbelagt) for å dempe kløen.....
ÅÅ badekar skal prøves!

Back
Topp