Han bare glisa og vinka han...

LilleJenta

Gift med forumet
Casper er i barnehagen, det var første dagen hans i går.
Gikk jo veldig greit, selvom det var godt at mamma var der.
Idag skulle vi se hvordan det gikk når jeg skulle gå en tur og da jeg sa hadet så glisa han sitt største smil
og vinka som bare det... Hehe, jeg ble litt overraska over at det var så greit at jeg skulle gå da...
Men det er jo fint at han tar det så fort[;)]

Så nå skal jeg bort å hente han etterpå når de har lagt han...

Jeg ble jo veldig stolt da må jeg si![:)]

Så flink han er da! [:D]

Kjempe flink han er da..

Er spent på neset uke for da begynner Leon i barnehagen... [8D][8D]

Du har all grunn til å være stolt. Han var jo kjempe flink og trygg virker det som. Så moro!!
Gleder meg til vi skal begynne i åpen barnehage, men mest til at han skal begynne i barnehage en dag! 

så deilig det må være en god følse

så herlig da [:D]

Her er det grining av full hals når jeg leverer!men, heldigivis går det fort over [:)]

Så bra at det gikk så flott[:D]
Kåre begynte på onsdag å det har gått kjempe bra her også.....men jeg er jo helt rar for etter jeg har levert så kommer det noen tårer i bilen på vei hjem....men er det ikke det vi kaller hormoner[:D]

Han hadde hatt det veldig fint i dag.
Vært ute og lekt i sandkassa, smakt litt på kongler,
fått ostesmørbrød til lunsj og sovet en time!

Imorgen skal han være der ennå lenger alene.

Ja det er nok hormoner susidusi[8D]

Så flink Casper er!!

Ida startet også i bhagen i går og idag forlot jeg også henne for første gang i et par timer. Gikk greit det også. Jeg sa hade og så fortsatte hun bare med det hun gjorde. Da jeg kom for å hente henne så hørte jeg henne gjennom vinduet (de satt og avsluttet lunsjen) og hun skravlet og lo....helt til hun så meg - da hylskreik hun... Hehe - all lo det var jo litt komisk. Imorgen skal hun ha "full" dag, så da er hun nok sliten når kvelden kommer...

ORIGINAL: susidusi

Så bra at det gikk så flott[:D]
Kåre begynte på onsdag å det har gått kjempe bra her også.....men jeg er jo helt rar for etter jeg har levert så kommer det noen tårer i bilen på vei hjem....men er det ikke det vi kaller hormoner[:D]

Vel, jeg har ikke de samme hormonene som du har og jeg kjenner også klumpen i halsen når jeg reiser hjem... Det jo litt rart å ikke tilbringe hele dagen med de lengre da..[&:]

Så flink Casper er da..

Godt han er trygg og fornøyd[:)]

[:D][:D]så deilig da...her griner hun litt men går nok over[:D]

ORIGINAL: toBarn

Så flink Casper er!!

Ida startet også i bhagen i går og idag forlot jeg også henne for første gang i et par timer. Gikk greit det også. Jeg sa hade og så fortsatte hun bare med det hun gjorde. Da jeg kom for å hente henne så hørte jeg henne gjennom vinduet (de satt og avsluttet lunsjen) og hun skravlet og lo....helt til hun så meg - da hylskreik hun... Hehe - all lo det var jo litt komisk. Imorgen skal hun ha "full" dag, så da er hun nok sliten når kvelden kommer...

Hihi, de er jo litt rare!!
Det er jo når de ser mamma at de føler så veldig synd på seg selv...
Men godt det gikk så fint med Ida også da![:)]
Casper skal også ha full dag i morgen, de merker nok det utover kvelden ja.

ORIGINAL: Monicus

Du har all grunn til å være stolt. Han var jo kjempe flink og trygg virker det som. Så moro!!
Gleder meg til vi skal begynne i åpen barnehage, men mest til at han skal begynne i barnehage en dag! 

Ja det er veldig moro og litt rart!
Må si jeg titta MYE på klokka mens jeg satt her og venta på å få hente han igjen...[8D][&:][:D]
Men det blir vel en vanesak.

Det er hvertfall godt at han har hatt det bra![:)]

Så flink han er da, er så kjekt når den avvenningen går knikrefritt.
Emily begynner på mandag og det kommer til å gå så fint, tror ikke hun kommer til å merke eller savne meg når jeg ikke er der, har hatt henne hos dagmamma 1-2 dager i uken i 2 mnd og det gikk bare så bra.

Så bra da[:D] Likte seg nok godt i bhg da[:D]

Er ikke noe som er værre enn at de skriker som gale og henger i tøyet når man skal gå...[:(]

Back
Topp