Hamstring av bleier

ORIGINAL: Sorland

ORIGINAL: linko

Kommer ikke til å hamstre, siden det varer ut året har en fortsatt tid på seg.  Vet jo ikke hvilken str. han bruker om noen mnd, og gidder ikke å ha flere av str han har nå og bli sittende igjen med masse bleier som ikke blir brukt.
Måtte kjøpe bleier i dag, og irriterte meg grønn over at det var tomt for de jeg skulle ha flere plasser [:'(]

Jeg har ikke vært i Kristiansand[8D]
Her har det vært masse bleier i de butikkene jeg har vært.[:)]

Er heller ikke i Kr.sand i skrivende stund [;)]

Fortsatt på ferie du ja[:)] Har kun holdt meg til særp altså.

Kommer ikke til å hamstre, siden det varer ut året har en fortsatt tid på seg.  Vet jo ikke hvilken str. han bruker om noen mnd, og gidder ikke å ha flere av str han har nå og bli sittende igjen med masse bleier som ikke blir brukt.
Måtte kjøpe bleier i dag, og irriterte meg grønn over at det var tomt for de jeg skulle ha flere plasser [:'(]

Jeg har ikke vært i Kristiansand[8D]
Her har det vært masse bleier i de butikkene jeg har vært.[:)]

Er heller ikke i Kr.sand i skrivende stund [;)]

Fortsatt på ferie du ja[:)] Har kun holdt meg til særp altså.

Er nok det ja. Regner med det er litt lettere å få tak i bleier etterhvert når det roer seg ned. Fikk jo tak i bleier tilslutt.

Kjøpt 16. Hadde allerede 4 kasser fra tidligere og [:)]
Så tror kanskje vi klarer oss en GOD stund [;)]

Kjøpt noen 5 og noen 6 bleier. Han bruker 5 no.

Og noen up and go og comfort fit til barnehagen.

Bruker Landlord når vi bruker papirbleier. De er miljømerka og billige.[:D]

ORIGINAL: Himmelblå

Svippet innom Kiwi i dag.. Var jo så og si helt ribba der. Alt av pampers var ribbet der var ribbet med unntak av newborn og noen få pampers i str 4 igjen.. Og det er jo det vi bruker, så fikk tak i 4 pk:) Haha... Tror det ble nok hamstring på meg det... Har ihvertfall bleier nå til det værste kaoset er over tenker jeg:)

Er det 2 for 1 på pampers også?

ORIGINAL: Håp om oktober

Svippet innom Kiwi i dag.. Var jo så og si helt ribba der. Alt av pampers var ribbet der var ribbet med unntak av newborn og noen få pampers i str 4 igjen.. Og det er jo det vi bruker, så fikk tak i 4 pk:) Haha... Tror det ble nok hamstring på meg det... Har ihvertfall bleier nå til det værste kaoset er over tenker jeg:)

Er det 2 for 1 på pampers også?

Ja på kiwi ihvertfall[:)]

så bra :) Hva blir det pr bleie der nå da? Billigere enn på Rema?

Fant en fin oversikt [:)]

http://mammanett.no/bleiepriser

Tror Rimi blir billigst på Pampers da?

Var du på moholt? var der jeg var å kjøpte 10 pakker, sa hadde dem MASSE i hvertfall..

Er det bare eg som ikke hamstrer bleier?Synes det er bra det er priskrig og at det blir billigere bleier, men er ikke de ekstra tierne som gjør størst innhogg i budsjettet. Så her kjøper eg bleier når eg trenger det[:D][:D]

ORIGINAL: sisu

Er det bare eg som ikke hamstrer bleier?Synes det er bra det er priskrig og at det blir billigere bleier, men er ikke de ekstra tierne som gjør størst innhogg i budsjettet. Så her kjøper eg bleier når eg trenger det[:D][:D]

Hadde ikke jeg tenkt til heller, før mannen i kassa sa at jeg burde gå å hente flere for nå var dem faktisk gratis. Så tok med 4 til og sendte gubben etter 4 nye litt senere på dagen. Så 9 sånne doble pampers står i boden nå..

Forrige uke hadde vi måttet betale litt over 500 kroner for dem, det er 500 kroner jeg kan bruke på noe annet.

Skulle ikke hamstre jeg heller før jeg ble litt påvirket i denne tråden i går. Så i dag kjøpte jeg 4 pk.[:)]
Er ikke bleie utgiftene som gjør det største inhogget her heller, men jeg syntes det var litt gøy og shoppe billige bleier jeg.. Ta 2 betal for en pk.. hihi (Desto mere penger igjen til min shoppegalskap til hus og hjem)[8D]

Signerer dette. Jeg har spart ca 460.- på de pakkene jeg har kjøpt ( om jeg da går utifra Kiwi sin vanlige bleieavtale) Skulle jeg ha handlet utenom bleiekort så har jeg spart  690,-
Vil heller bruke de pengene på noe annet enn noe som bare skal i søppla etterhvert uansett.[:)]

Jeg hamstrer ikke bleier, og kommer heller ikke til å gjøre det.
Denne krigen skal jo vare ut året, så ser ikke poenget med å hamstre som gale nå.

ORIGINAL: Elise_GS

Jeg har hamstret Pampers idag :) Kjøpte str 5, det er jo den største av Pampers`ene, 11-25 kg. Så den kommer vi nok til å bruke en stund :) Kjøpte 16 pakker :) Fikk 720 bleier til under 300 kroner!!! Og 8 av de kjøpte mamma til meg, så jeg fikk faktisk 720 bleier til 150 kroner :D I LIKE!!

Har regnet på det, og her er utregningen min(har blandet Active fit og Baby dry, siden vi bruker den ene på dagen og den andre på natten. På Rimi og Meny er det ikke forskjell på prisen på de, men det er det på Rema 1000) :

På Meny koster det per Pampers 5-bleie 0,65 kroner nå
På Rema 1000 koster det per Pampers 5-bleie 0,78 kroner nå
På Rimi koster det per Pampers 5-bleie 0,43 kroner nå!!

Så jeg tømte hyllene på Rimi for Pampers [:D]

På coop prix har de 99 bleier med pampers for 89 kroner, med halv pris blir det 45 kroner, så blir nesten likt som på rimi..

ORIGINAL: Bolla85

ORIGINAL: Virra

Hadde ikke jeg tenkt til heller, før mannen i kassa sa at jeg burde gå å hente flere for nå var dem faktisk gratis. Så tok med 4 til og sendte gubben etter 4 nye litt senere på dagen. Så 9 sånne doble pampers står i boden nå..

Forrige uke hadde vi måttet betale litt over 500 kroner for dem, det er 500 kroner jeg kan bruke på noe annet.

Nå ble jeg litt nysgjerrig. Var det på rimi? 500 hørtes jo veldig deilig ut å spare da. Vil i hvertfall ha pampers active fit. var de du kjøpte? Vi har brukt libero i noen dager nå og har hatt mange lekkasjer.

De hadde active fit også, men er baby dry vi bruker. Var på rimi ja, men har skjønt at det ikke er alle rimier det gjelder. Men alle rimier har 2 for 1 da.

ORIGINAL: Bambling

Jeg gidder ikke slutte tidlig på jobb og legge ut på lang kjøretur til en kiwi jeg ikke skal ha noe på uansett for å spare noen kroner.
MEN når jeg likevel er på farten, så er det jo bare dumt av meg hvis jeg lar være å stikke innom kiwi og kjøper bleiene til halv pris i forhold til hva jeg får bleiene for på andre butikker!
"Ekstra penger å rutte med, sa du? Nei takk!" [8D]

Det var det eg ville frem til. Eg tar selvsagt med den ekstra gratis pakken en får nå med dette tilbudet som er. Men eg gidder ikke å kjøre land og strand for å handlet 10 pakker[;)][;)]

ORIGINAL: Bambling

Jeg gidder ikke slutte tidlig på jobb og legge ut på lang kjøretur til en kiwi jeg ikke skal ha noe på uansett for å spare noen kroner.
MEN når jeg likevel er på farten, så er det jo bare dumt av meg hvis jeg lar være å stikke innom kiwi og kjøper bleiene til halv pris i forhold til hva jeg får bleiene for på andre butikker!
"Ekstra penger å rutte med, sa du? Nei takk!" [8D]

Det var det eg ville frem til. Eg tar selvsagt med den ekstra gratis pakken en får nå med dette tilbudet som er. Men eg gidder ikke å kjøre land og strand for å handlet 10 pakker[;)][;)]

Det skjønner jeg godt, hadde ikke jeg gkort eller. Men jeg er så heldig å ha 3 kiwi butikker i nærheten, tar max 5 min og kjøre til alle 3.[:D]

Du er ikke alene! Kunne ikke falt meg inn å hamstre verken bleier eller annet [:)]

Er forresten utrolig irriterende å måtte gå innom flere butikker for å få tak i de bleiene en trenger, fordi folk har hamstret til det blir helt tomt.

ORIGINAL: Ceciliekje

Er forresten utrolig irriterende å måtte gå innom flere butikker for å få tak i de bleiene en trenger, fordi folk har hamstret til det blir helt tomt.

Helt enig... Derfor kjøpte jeg 4 pk (betalte for 2)når jeg fant en butikk som hadde pampers nr 4... hehehehe... Og da kalles det nok hamstring....... [8D]

Barnemat er det også nesten tomt for i butikkene, så her må jr få hjemmelaget fremmover... [8D][8D][8D]

Tatt inn for lite bleier der dere handler da. Her har det alltid vært mye av både bleier i alle str og barnemat.[:)]

Back
Topp