Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bambling
Og enda et spørsmål: hvilken størrelse kjøper dere? Litt variert i forskjellige størrelser oppover? Eller alt i den størrelsen de bruker nå + neste f.eks.? [:)]
ORIGINAL: mammamilla
Nå har mega også halv pris på pampers!!! [:)][:)]
ORIGINAL: Miss Hormontroll
men blir det billigere enn rimi som nå har halv pris og dobbel stempel per pkn? [:)]
Noen som vet hvor pampers blir billigst?
Jeg syns det er kjempe greit å kjøpe inn en del bleier, ikke bare for penger spart men også fordi at jeg syns det er så greit å til enhver tid ha huset fullt av bleier. Slipper liksom å tenke om det er tomt eller ikke[:)]
ORIGINAL: Miss Hormontroll
men blir det billigere enn rimi som nå har halv pris og dobbel stempel per pkn? [:)]
Noen som vet hvor pampers blir billigst?
Jeg syns det er kjempe greit å kjøpe inn en del bleier, ikke bare for penger spart men også fordi at jeg syns det er så greit å til enhver tid ha huset fullt av bleier. Slipper liksom å tenke om det er tomt eller ikke[:)]
Har ikke rimi her så det visste jeg ikke om desverre [:)][:)]
ORIGINAL: Caroline1989
Har ikke tenkt tanken på og begynne og hamstre. Så noen som veit hvor lenge denna bleiekrigen kommer til og holde på ? [:D]
ORIGINAL: Pliiingrid
ORIGINAL: Caroline1989
Har ikke tenkt tanken på og begynne og hamstre. Så noen som veit hvor lenge denna bleiekrigen kommer til og holde på ? [:D]
Iallefall ut året på Kiwi!
ORIGINAL: Himmelblå
Har ikke kjøpt en eneste pakke enda jeg... Skal jo vare ut året. Og fortsetter denne bleiekrigen nå, så blir vel bleiene gratise snart.[8D]
Men siden så mange hamstrer, så må jeg sikkert handle inn noen pakker nå pga alle butikker går vel tomme for bleier snart...[8D] Og det blir ikke morsomt...[&:] [8D]
Har ikke kjøpt en eneste pakke enda jeg... Skal jo vare ut året. Og fortsetter denne bleiekrigen nå, så blir vel bleiene gratise snart.[8D]
Men siden så mange hamstrer, så må jeg sikkert handle inn noen pakker nå pga alle butikker går vel tomme for bleier snart...[8D] Og det blir ikke morsomt...[&:] [8D]
ORIGINAL: linko
At man får hver 2. pakke gratis varer ihvertfall ut året. Men man vet jo ikke når de setter opp prisen på bleiene igjen.
Åjjj, det har jeg ikke tenkt på.. [8D] hihi... Tenkte bare billig ut året jeg.... [8D]
ORIGINAL: Sorland
Kommer ikke til å hamstre, siden det varer ut året har en fortsatt tid på seg. Vet jo ikke hvilken str. han bruker om noen mnd, og gidder ikke å ha flere av str han har nå og bli sittende igjen med masse bleier som ikke blir brukt.
Måtte kjøpe bleier i dag, og irriterte meg grønn over at det var tomt for de jeg skulle ha flere plasser [:'(]
ORIGINAL: linko
ORIGINAL: Sorland
Kommer ikke til å hamstre, siden det varer ut året har en fortsatt tid på seg. Vet jo ikke hvilken str. han bruker om noen mnd, og gidder ikke å ha flere av str han har nå og bli sittende igjen med masse bleier som ikke blir brukt.
Måtte kjøpe bleier i dag, og irriterte meg grønn over at det var tomt for de jeg skulle ha flere plasser [:'(]
Jeg har ikke vært i Kristiansand[8D]
Her har det vært masse bleier i de butikkene jeg har vært.[:)]