Hamstring av bleier

linko

Forumet er livet
Ja jenter har dere begynt å hamstre bleier? Og hvor mange pakker har dere evnt. kjøpt?

Her kjøpte jeg 10 bleiepakker. vi bruker størrelse 5. Men liker best pampers. men kjøpte også 2 pakker med libero. var på 3 butikker å kjøpte bleier. Rimi, Rema og coop prix[:)] hvis jeg skal til byen imorgen. skal jeg innom meny å kjøpe bleier[:)]

ORIGINAL: Bambling

Og enda et spørsmål: hvilken størrelse kjøper dere? Litt variert i forskjellige størrelser oppover? Eller alt i den størrelsen de bruker nå + neste f.eks.? [:)]

Jeg har kjøpt 16 pakker str 5, og 4 pk av str 6. Hun har nettopp begynt å bruke str 5.
Syns jeg har kjøpt utrolig mange og føler meg litt sleip igrunn[&:] Men er jo ikke bare meg som hamstrer da. Klarer ikke å bare gå inn å kjøpe bleier da, må ta med meg noe annet på veien og.[:)]

Kiwi er billigst, om ikke Rema har slått tilbake da. På kiwi får du nå 4 pk for prisen av 1.

Edit: Det er ca 23 kr for 1 pk, og så får du en på kjøpet. Så 4 pk for prisen av 1 hvis man tenker på normal pris.[:)]

Var ikke en eneste pamperspakke igjen på Rimi her i byen, så ble dårlig med hamstring på meg gitt !!

Hmm....Selv etter alt det skriveriet med disse billigbleiene,så har jeg glemt det gitt[8D]
Får vel se meg litt om etter de en dag[:)]

ORIGINAL: mammamilla

Nå har mega også halv pris på pampers!!! [:)][:)]

men blir det billigere enn rimi som nå har halv pris og dobbel stempel per pkn? [:)]
Noen som vet hvor pampers blir billigst?
Jeg syns det er kjempe greit å kjøpe inn en del bleier, ikke bare for penger spart men også fordi at jeg syns det er så greit å til enhver tid ha huset fullt av bleier. Slipper liksom å tenke om det er tomt eller ikke[:)]

ORIGINAL: Miss Hormontroll

men blir det billigere enn rimi som nå har halv pris og dobbel stempel per pkn? [:)]
Jeg syns det er kjempe greit å kjøpe inn en del bleier, ikke bare for penger spart men også fordi at jeg syns det er så greit å til enhver tid ha huset fullt av bleier. Slipper liksom å tenke om det er tomt eller ikke[:)]

Har ikke rimi her så det visste jeg ikke om desverre [:)][:)]

ORIGINAL: Miss Hormontroll

Har ikke rimi her så det visste jeg ikke om desverre [:)][:)]

Nei, det er jo klin umulig å få med seg alle tilbudene som herjer [:)] men, godt for oss forbrukere at de har starta priskrig [:D]
Vi har ikke meny her, men tror jeg skal prøve meg på rimi i morgen og se om de har noen igjen her[:)]

Jeg har hamstret Pampers idag :) Kjøpte str 5, det er jo den største av Pampers`ene, 11-25 kg. Så den kommer vi nok til å bruke en stund :) Kjøpte 16 pakker :) Fikk 720 bleier til under 300 kroner!!! Og 8 av de kjøpte mamma til meg, så jeg fikk faktisk 720 bleier til 150 kroner :D I LIKE!!

Har regnet på det, og her er utregningen min(har blandet Active fit og Baby dry, siden vi bruker den ene på dagen og den andre på natten. På Rimi og Meny er det ikke forskjell på prisen på de, men det er det på Rema 1000) :

På Meny koster det per Pampers 5-bleie 0,65 kroner nå
På Rema 1000 koster det per Pampers 5-bleie 0,78 kroner nå
På Rimi koster det per Pampers 5-bleie 0,43 kroner nå!!

Så jeg tømte hyllene på Rimi for Pampers [:D]

ORIGINAL: Caroline1989

Har ikke tenkt tanken på og begynne og hamstre. Så noen som veit hvor lenge denna bleiekrigen kommer til og holde på ? [:D]

Iallefall ut året på Kiwi!

ORIGINAL: Pliiingrid

ORIGINAL: Caroline1989

Har ikke tenkt tanken på og begynne og hamstre. Så noen som veit hvor lenge denna bleiekrigen kommer til og holde på ? [:D]

Iallefall ut året på Kiwi!

På rema også [:)]

ORIGINAL: Himmelblå

Har ikke kjøpt en eneste pakke enda jeg... Skal jo vare ut året. Og fortsetter denne bleiekrigen nå, så blir vel bleiene gratise snart.[8D]

Men siden så mange hamstrer, så må jeg sikkert handle inn noen pakker nå pga alle butikker går vel tomme for bleier snart...[8D] Og det blir ikke morsomt...[&:]  [8D]

Har hørt at de lover at 2 for 1 skal vare ut året, men de har ikke sagt noe om at 1/2 pris-tilbudet skal vare, tror jeg.. Ihvertfall greit å være på den sikre siden.. [:D] Løp og kjøp.. hehe..

Har ikke kjøpt en eneste pakke enda jeg... Skal jo vare ut året. Og fortsetter denne bleiekrigen nå, så blir vel bleiene gratise snart.[8D]

Men siden så mange hamstrer, så må jeg sikkert handle inn noen pakker nå pga alle butikker går vel tomme for bleier snart...[8D] Og det blir ikke morsomt...[&:]  [8D]

At man får hver 2. pakke gratis varer ihvertfall ut året. Men man vet jo ikke når de setter opp prisen på bleiene igjen.

ORIGINAL: linko

At man får hver 2. pakke gratis varer ihvertfall ut året. Men man vet jo ikke når de setter opp prisen på bleiene igjen.

Åjjj, det har jeg ikke tenkt på..  [8D]  hihi... Tenkte bare billig ut året jeg.... [8D]

Er jo forsåvidt billig med ca 23 kr pk og. Men sier ikke nei til ca 11,50 pr.pk[8D]

Hadde ikke tenkt til å kjøpe noen, men da rimi gav bort bleiene kunne jeg ikke la være..

Så har 9 sånne doble pampers pakker jeg ikke har betalt noenting for.. Og det kan jeg jo ikke klage på.

Fant ut at bleiebudsjettet ikke akkurat er det som hogger mest, men alle monner drar[:D]

Kommer ikke til å hamstre, siden det varer ut året har en fortsatt tid på seg.  Vet jo ikke hvilken str. han bruker om noen mnd, og gidder ikke å ha flere av str han har nå og bli sittende igjen med masse bleier som ikke blir brukt.
Måtte kjøpe bleier i dag, og irriterte meg grønn over at det var tomt for de jeg skulle ha flere plasser [:'(]

ORIGINAL: Sorland

Kommer ikke til å hamstre, siden det varer ut året har en fortsatt tid på seg.  Vet jo ikke hvilken str. han bruker om noen mnd, og gidder ikke å ha flere av str han har nå og bli sittende igjen med masse bleier som ikke blir brukt.
Måtte kjøpe bleier i dag, og irriterte meg grønn over at det var tomt for de jeg skulle ha flere plasser [:'(]

Jeg har ikke vært i Kristiansand[8D]
Her har det vært masse bleier i de butikkene jeg har vært.[:)]

ORIGINAL: linko

ORIGINAL: Sorland

Jeg har ikke vært i Kristiansand[8D]
Her har det vært masse bleier i de butikkene jeg har vært.[:)]

Er heller ikke i Kr.sand i skrivende stund [;)]

Back
Topp