hamstrer du bleier??

Sha

Forumet er livet
ja, gjør du det? [:D]

Nei gjør ikke det, for vi fikk seks kartonger av svigermor sist det var tilbud Kiwi. Men vurderer å kjøpe noen 6er pakker ettersom det virker som dette bare kommer til å vare ut året. Men siden han bruker 4 enda er det jo ikke sikkert han kommer til å bruke 6er bleier en gang, siden han har begynt å gå litt på do.. Så lurer på å kanskje bare la vær og..
Men skal kjøpe noen pakker med up and go. Men gidder ikke hamstre et helt lass av de.

Hamstrer og hamstrer...
Er ikke akkurat sånn at vi kjører fra butikk til butikk hver dag, for å få flest mulig bleiepakker[8D]
Men, ja, når vi er innom Rema/Kiwi, tar vi jo (selvfølgelig) med oss 4 bleiepakker![;)]

hamstrer ikke, men er jeg innom kiwi så kjøper jeg 2 pk..det er jo helt tullete, for 2 pk 1 og 2 er bleier til lille i magen koster det 12 kr...haha!

Jeg får jo bruk for bleier i noen år til[8D]

nja... jeg tenker å kjøpe med meg bleier hver gang jeg er på kiwi, men jeg går ikke innom der hver dag for å kjøpe liksom [:D]
det er jo latterlig billig der nå [:)]

men jeg tenker no at det kommer til å være billig neste år oxo... kansje ikke sååå billig som nå, men det kommer ikke til å bli kjempe dyrt igjenn etter nyttår...

Nei, vi har.....tja...jeg aner ikke jeg, men vi har kartonger fra kiwi kampanjen både inne og ute i bua[8|]
Samboern blir gal om det blir mer. Men minker det så JAAAA DA HAMSTRER JEG. det er forbruksvare og da må man hamstre om man ikke driter penger[;)]

Vi får jo uansett brukt for bleier framover nå som nestemann kommer.

merker at ikke snuppa bruker like mange bleier lenger heller etter at vi begynte med do'n. og vi som har hamstra[8|] heldigvis ikke noe dato på bleiene da.

Nei gjør vel egentlig ikke det, men kan hende vi tar med bleier selv om vi ikke trenger det.
Men har ikke noe lagringsplass så kan ikke hamstre nei...

ORIGINAL: *Prinsessa

Nei, vi har.....tja...jeg aner ikke jeg, men vi har kartonger fra kiwi kampanjen både inne og ute i bua[8|]
Samboern blir gal om det blir mer. Men minker det så JAAAA DA HAMSTRER JEG. det er forbruksvare og da må man hamstre om man ikke driter penger[;)]

merker at ikke snuppa bruker like mange bleier lenger heller etter at vi begynte med do'n. og vi som har hamstra[8|] heldigvis ikke noe dato på bleiene da.

på kiwi i dag kjøpte jeg et par pakker til lille frøet i magen, og fikk 92 bleier til 12 kr...haha!Er det muuulig?[:-][:D]

ORIGINAL: Nina*Pina

på kiwi i dag kjøpte jeg et par pakker til lille frøet i magen, og fikk 92 bleier til 12 kr...haha!Er det muuulig?[:-][:D]

det er 13 øre pr bleie[:-]

Gjelder det ikke bare libero??? 

gjorde det før, så har jo fortsatt ett lager med up & go, men teipbleier kjøper vi når vi når vi har brukt opp. og siden kiwi og rema 1000 sloss som bare det på bleieprisene, so gidder jeg ikke hamstre. men kommer det kampanjer som bare varer en kort stund, kan det hende at jeg begynner å hamstre igjen.

ORIGINAL: Sha

ORIGINAL: Nina*Pina

det er 13 øre pr bleie[:-]

ja, det er ganske spesielt[8D] haha...

ORIGINAL: Zera

Gjelder det ikke bare libero??? 

vet at ica maxi har kommet etter med tilbud på pampers, noe med bleie kort så får du dobbelt med stempel pluss en gratis pakke,som du å får 2 stempel for eller noe i den duren....
på kiwi er det bare libero, de har bare libero tror jeg!

vi hamstra litt når kiwi hadde esker på tilbud. så tror vi har 4 esker i garasjen nå. pleier å handle en del bleier når det begynner å bli tomt, for jeg er slik at jeg fort glemmer å handle bleier når jeg er på butikken. he he

Har nettopp funnet ut at det er halv pris på pampers på Meny,
så kan hende jeg begynner å kjøpe inn litt siden jeg ikke vet hvor lenge det varer [:)]

ORIGINAL: heart86

kommer nok til å ta med noen pakker når vi er butikken[8D]
men ikke direkte hamstring!

Sign

Nei, har ikke hamstra. Kjøpte to bokser med tilbudsbleiene for å ha til barnehagen og så kjøper jeg med 2pk up&go ved behov når jeg er innom Kiwi.

Jeg er uansett veldig glad for priskrigen på bleier, så får vi se om jeg kanskje hamstrer litt nærmere nyttår, skal bare forhøre meg litt med noen om hvordan pris/kampanjeutviklingen blir fra januar først..

Nei, men hadde nok gjort det om vi ikke hadde hatt kiwi i nærheten [:)]

Back
Topp