Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor kommer du fra?Jatermin 7 juni
Hvor er du fra? Eller bor?jepp, må nok dit. Termin 19 juni.
Noen av dere som har erfaringer fra Hammerfest fra før av?
Litt om meg selvarti om andre presenterer seg her)
Bor i Honningsvåg, har 3 fra før av 2siste født i Tromsø. Termin 10.juni, men hører vell egentlig til mai klubben for det er planlagt keisersnitt siste uke i mai.(alle de andre med keisersnitt)
Fint om noen med erfaring fra keisersnit også vil dele erfaringer....
Pga dette blir vi nok værende på sykehuset fra 28.mai til 5.juni...ca.pluss minus
Kor i Hvåg? Hadde vært arti å møtesJeg bor i Honningsvåg jeg og. Har ett barn fra før. Men han er født vaginalt. Så keisersnitt har jeg ikke erfaring med.
Vet ikke helt hva jeg skal si om Hammerfest. Jeg var ikke heldig med forje fødsel. En veeeldig lang og slitsom fødsel som nesten endte med hastekeisersnitt.
Var så mye rart som skjedde dagene etter jeg fødte, at denne gangen (om alt går fint) SKAL jeg bo på pasienthotellet, eller så reiser jeg hjem så fort som murlig.
Dette fikk jeg klargjort på en fødselsamtale på sykehuset for en liten stund siden.
Men jeg har da ikke termin for 19 juni, så da møtes vi nok ikke i Hammerfest. :/