hamburger til frokost???

nancy drew

Forumet er livet
har så lyst på hamburger... men tør ikke kjøpe det på bensinstasjonen når klokken ikke er 10 engang[:-]

kanskje jeg kan lage meg det selv... hmmm ... men føles ikke helt riktig det heller må jeg innrømme...

er så lei av brødmat (ristet skive med smør) og liker ikke pålegg lenger, ikke spiser jeg melkeprodukter lenger heller...

hva skal jeg spise til frokost???

ORIGINAL: alltidlente

Stikke på butikken å kjøpe de du steiker selv? Late som om du skal grille senere på dagen??[8|][:D]

ja det er liksom det jeg vurderer.... er det eneste som frister litt..... men det er jo ingen som ser meg og dømmer meg eller...

ORIGINAL: Elises

Dufår pakke noe inni magen slik at du ser ekstra ekstra gravid ut,, så skjønner de kankje at du handler burger på morran [:D]

ha syns jeg ser meg med pute på magen før jeg går inn... også neste gang jeg skal ha bensin blir det noen rare blikk (bor på landet)

nei får vel lage selv.... går på butikken....

Her en dag spiste jeg taco left-overs til frokost. Med uhyre masse jalapenos, for det skal jo være med på å gi forbrenningen ett skikkelig kick.

Men det ble og blir med den gangen, håper jeg![8D]

MEN- Cameron Diaz anbefaler jo å spise det mest fettrike/karbohydratrike måltidet om morgenen. Hun spiser middag om morgenen og bare småtteri resten av dagen[;)]

Hvis folka på stedet ditt ikke har noe annet å snakke om enn at du spiser burger om morgenen så er det synd på dem.

Back
Topp