Hamax sykkelsete

sas

Gift med forumet
Teit spm KANSKJe, men mannen som sa noe og jeg var litt uenig og nå er jeg usikker.

HAMAX sykkelstol: når kan et barn sitte i det? Altså må de kunne sitte først på egen hånd før de kan sitte i den? Det er en sånn sykkelsete hvor man kan lene den bakover slikt at barnet kan sove i den mens man sykler.

Klarer ikke å se maks vekt snå noen som har peil? tenkte på melissa, hun er 14 kg...Og vi har TO slike sykkelseter. takker for svar.

Ja æ syns nu at barn skal kunne sitte selv,før de i d hele tatt blir plassert i sykkelbarneseter og gåstoler,hoppedisser og så vidre..

Har sånn hamax sete,men må si at æ vet enda ikke kordan æ skrur den i mer liggende stilling--og ser ikke for meg at den kan bli så særlig liggende egentli..

vi har et litt eldre sete av den typen, der er maxvekta 15kg i alle fall, men vet ikke helt om det var det du lurte på. Er først nå i år vi bruker setet, men vet om ei som sykla mye med sønnen sin i fjorsommer og han ble 1 år i august i fjor.

vurderer å kjøpe det når skattepengene kommer, kunne ikke falt meg inn å bruke det i fjor sommer - før han fylte ett.. han har ørlittegranne mer kontroll på kroppen nå [:D]

Takk da har dere bekreftet deg jeg mente og bekreftet at mannen min tar feil [:D]

Finner ikke noe på den som star max vekt...Men tror nok den holder når Melissa sitter på.

Back
Topp