hamax siesta barnesete til sykkel

Elinex

Gift med forumet
har kjøpt dette setet nå, og montert det på sykkelen. synes bruksanvisningen er utrolig dårlig...[8|] sitter igjen med to små bøyde "pinner". har forsøkt å sette de under setet, men de går ikke ned i den som setet skal settes på. så jeg lurer på om de er nødvendig å bruke, og hvor de evt. skal? setet sitter fast uansett, men er jo skummelt når det er noen deler som ikke blir brukt[&:]

bøyde pinner? hmm

de her du mener?

nei kan ikke se dem på det bilde. tror jeg skal ta bilde av dem å legge ut jeg[:)]

ja det er plastikk. skal legge inn bilde nå[:)]

den skal være under setet. jeg har en sån under mitt sete, den er egentlig ganske viktig. den låser og regulerer setet.

hmm ble litt usikker nå. tror jeg hadde spurt på butikken.  og ja, bruksanvisningen var elendig[:)]

ja..prøvde å sette de under setet. fikk de inn der, men ikke på den delen setet festes på[&:][&:] de vil jo absolutt ikke ned i hullene der. hmm[:-]

[:)]

ok[:)] er setet bare festet med den ene staven bakerst som går igjennom alle de hulla? (bra forklart[8D])

[:)]

Mener at vårt er festet kun med en pinne som går tvers gjennom mange hull ja... Men har det ikke her nå, så får ikke sjekket om vi har de der plastikkgreiene i tillegg noe sted. Men det kan ikke være hjulbeskyttere da?? Som skal festes ved hvert bein, for å forhindre at føttene kan komme inn i hjulene når beina blir lengre???

ORIGINAL: Elinex

ok[:)] er setet bare festet med den ene staven bakerst som går igjennom alle de hulla? (bra forklart[8D])
2 sec, skal ta bilde under setet.

ORIGINAL: Kiwi78

Mener at vårt er festet kun med en pinne som går tvers gjennom mange hull ja... Men har det ikke her nå, så får ikke sjekket om vi har de der plastikkgreiene i tillegg noe sted. Men det kan ikke være hjulbeskyttere da?? Som skal festes ved hvert bein, for å forhindre at føttene kan komme inn i hjulene når beina blir lengre???

ikke godt å si[:-] skal se om det er noe sted å feste de ved beina. hvis ikke får jeg ta de med der jeg kjøpte setet

ORIGINAL: Thothamon..

der er ihvertfall den pinnen som går rett over. den har jeg festet. er det den eneste du fester med?[:)]

der er ihvertfall den pinnen som går rett over. den har jeg festet. er det den eneste du fester med?[:)]
ja det er eneste[:)]

ja det er eneste[:)]

tusen takk for hjelpen![:)]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Ikke at det har noe med problemstillingen å gjøre, men hvor mye koster et slikt sete nytt??[8|]

mitt kostet 899[:)]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Ikke at det har noe med problemstillingen å gjøre, men hvor mye koster et slikt sete nytt??[8|]
jeg kjøpte mitt på salg på xxl i forgårs til 575kr[:D]

Back
Topp