Halvveis!!!

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Sitter her og gråter jeg i dag.. gikk opp for meg at nå er jeg halvveis, og at om "bare" 20 uker så er barnet mitt klart for å se meg ansikt til ansikt [8|]

Helt ufattelig.. Så stort lite under.. Den vesle prikken der inne er blitt ca25cm.. halvparten så stor som en nyfødt baby, jo[:o]

Er veldig spendt på tiden som ligger foran.
-om mannen min får jobb, så flytter vi, hvor skal vi bo da? Hvor skal den lille ungen vår vokse opp? hvilken dialekt vil h*n begynne å snakke etterhvert?[8|]

Den siste uka har jeg hatt mye voksesmerter.. lurer på om ungen vokser normalt, eller om det blir en liten bolle eller en liten strek - mest bekymret for at ungen skal bli overvektig, siden både jeg og mannen min er litt rundere enn gjennomsnittet (for å si det litt fint [;)])

Ååååååå så søtt! Får også slike tanker av og til - over halvveis! Sa det til pappa'n idag - over halvveis, og tiden går litt for fort av og til! Synes ikke det er sååå lenge siden vi gledet oss til UL i uke 17(tror jeg det var), og i morgen vipper vi over på uke 22! Kjenner masse liv hver dag. Om det ikke er direkte kraftige spark, så er det noen deilige bevegelser der inne. Ja tenk, 25cm, halve lengden, og bare 600gram! [;)] eller noe slikt. Finn fram en linjal og plasser den over magen, så ser du jammen hvor stor bebisen egentlig er! [:D]

heia.
Jeg og er halvveis i dag. Fantastisk følelse;) Var nettopp på barsel avd. og besøkt ei venninne som fikk baby fredag. Hun var bare sååååå skjønn og så bitteliten!! Gleder meg mer og mer for hver dag som går, pappan også;)

jeg er også over halvveis..det går egentlig veldig fort...det er så morro[:D]

Back
Topp