halvveis

jas

Forumet er livet
ja, nå er jammen meg jeg halvveis [:D]
Så rart egentlig [:D]
Nå er det bare å telle nedover...Er litt snålt egentlig

Men jeg kommer ihvertfall nærmere målet med både større mage, spark og alt det der...Har ikke merket noenting ennå...-så jeg venter og venter hele dagen...(er bare litt utålmodig også da [:D])

Hihi, er det ikke gøy [:D] Og så fort tida egentlig har gått, selv om det gikk sååå sakte i begynnelsen [8D]

jeg syns de første ukene gikk kjempefort jeg.....[8|]  Men det er de siste ukene som har sneglet seg av gårde.... (Men nå har jeg vært mye sliten og syk, kan ha noe med det å gjøre....)

Håper de neste 20 ukene går sånn passe fort!Gleder meg til å holde nurket i armene mine [:D]

Grattis!!!! Det er en herlig følese.. Husker 2 del av mitt første svangerskap gikk kjempefort! Jeg Husker deg fra "før svangerskapet".. Jeg må inn dit igjen nå etter en MA, men kankje jeg kommer inn hit igjen så fort som bare det?????

Lykke til videre

miami79; ja, var vel fast innventar på "før svangerskapet"...-hadde vel nesten gitt opp alt, men....[:D]
Synd med ma [:(] det var trist!! Du får ha lykke til videre!!Snart er du tilbake her hos oss [:D]

Grattis..... [:D]

ja, nå er jammen meg jeg halvveis
Så rart egentlig

Men jeg kommer ihvertfall nærmere målet med både større mage, spark og alt det der...Har ikke merket noenting ennå...-så jeg venter og venter hele dagen...(er bare litt utålmodig også da )
ORIGINAL: Jas

ja, nå er jammen meg jeg halvveis [:D]
Så rart egentlig [:D]

Men jeg kommer ihvertfall nærmere målet med både større mage, spark og alt det der...Har ikke merket noenting ennå...-så jeg venter og venter hele dagen...(er bare litt utålmodig også da [:D])

Oi, da er vi kommet nøyaktig like langt, Jas! Hurra for oss! Veldig rart å tenke på at man er halvvegs, syns jeg. På en måte har tida gått KJEMPESAKTE, men på en annen måte syns jeg ikke det er lenge siden vi begynte, heller ... Og nå er det jo snart vår, så andre halvdel kommer til å bli veldig koselig, tror jeg.

Spark, ja. Jeg er litt usikker på det der. For et par uker siden var det noen dager da jeg kjente kjmpemasse, og jeg var sikker på det var babyen. Men i går og i dag har det vært helt stille. Vet ikke om det er noe å bekymre seg for eller ikke, i og med at det ikke er uvanlig å ikke kjenne spark i det hele tatt ennå i uke 20. Hm. Snålt.

Back
Topp