Halvveis!

Gratulerer med halvveis :D
Jeg kommer straks etter er 19+5 :)
Formen er sliten, og trett MEN kjenner mye liv :D Har tatt sin tid pga morkaken som ligger foran og demper. Men nå er det ingen tvil og sånn har det våre noen uker nå :)

Gratulerer med halvveis :D
Jeg kommer straks etter er 19+5 :)
Formen er sliten, og trett MEN kjenner mye liv :D Har tatt sin tid pga morkaken som ligger foran og demper. Men nå er det ingen tvil og sånn har det våre noen uker nå :)

Woohoo! Min og ligger foran, så venter spent! Er første da, så vett ikke helt hva jeg skal kjenne hetter :p

Var halvveis på onsdag! :) formen er fin og magen begynner å se ut som en gravidmage! Kjenner lille spreller og alt er egentlig veldig fint :)

Jeiii! Vi óg! :joyful: Kjenner daglig liv, og ikke vært i bedre form :p

Halvveis idag her også :D formen er fin, og magen kommer sakte men sikkert ☺️ kjenner lite liv, men er min første, og morkaka foran så det kommer seg vel :D spennende tid!

Halvveis her og :D Kjenner daglig liv og formen er egentlig helt fin. Trenger bare litt mer søvn enn vanlig :p

Halvvei i går! Deilig.. Formen er fomidabel, og jeg kjenner liv hver dag nå! Har morkaken foran så sparkene lot vente på seg. :)

Woohoo! Min og ligger foran, så venter spent! Er første da, så vett ikke helt hva jeg skal kjenne hetter :p

Jeg synes det føles ut som at en fisk svømmer på innsiden, og plutselig sparker i fra i vannet sånn at det blir en vannstrøm som gir et dult på innsiden. Som at fiskehalen ikke er borti men, sender litt vannstrøm sånn at jeg fornemmer vannet som stryker borti magen min.
(Ikke lett å forklare nei :lol: ).

Jeg synes det føles ut som at en fisk svømmer på innsiden, og plutselig sparker i fra i vannet sånn at det blir en vannstrøm som gir et dult på innsiden. Som at fiskehalen ikke er borti men, sender litt vannstrøm sånn at jeg fornemmer vannet som stryker borti magen min.
(Ikke lett å forklare nei :lol: ).

Hehe!! Hørtes ut som en god forklaring ! Hehe :D har endel vondt jeg, så tar det som et godt tegn en så lenge *ler*

Back
Topp