Mammasom19
Forelsket i forumet
Endelig 20 uker på vei og halvveis <3 så ufattelig rart å tenke på at om ca 20 uker er jeg mamma hvor langt er du kommet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, kjenner ham godt nå. Mener å huske at jm sa at morkaken lå foran, men hun sa ikke noe om at jeg kunne merke litt mindre/senere bevegelse pga dette så jeg er ikke helt sikker.Halvveis her også. Flere som har veldig aktiv baby i magen? Hun sparker og styrer rundt der inne. Kjenner det godt til tross for at morkaka ligger mellom baby og magen.
Ja! I går kveld/natt var det full magefest her. Babyen styret virkelig på, og merker godt at den har blitt mye større og sterkere på få dager/uker. Nå beveger hele magen seg når baby romsterer inni derHalvveis her også. Flere som har veldig aktiv baby i magen? Hun sparker og styrer rundt der inne. Kjenner det godt til tross for at morkaka ligger mellom baby og magen.
Tiden begynner virkelig å fly merker jeg også! Plutselig er mars herHenger litt etter jeg. 17+2 i dag. Men helt greit... Synes tiden går alvorlig fort
Jeg har 10 mars og er 20+1 i dag, så du er vell 20+0 +- en dag?Halvveis her og
Ikkje heilt sikker på veke/ dag, for det er så forskjellig koss det blir rekna.
Termin 11.mars....