Halvveis til skjult?

To be announced

Glad i forumet
September To Remember 2022
Ser September 2020 har over 2600 innlegg, altså halvvegs til skjult. Keep up the good work, eller hva de sier i slike tråder? :)

Jeg var på en fbb gruppe sist graviditet, det frisyer ikke til gjentakelse :hilarious:
Det var jeg også og det var en helt fantastisk gruppe! Barna våre er 4 år og vi er fortsatt en gjeng som av og til skriver der og deler ting i en felles story på snap. Kanskje jeg var veldig heldig med den gruppa, for den var spesiell!

Haha, oi, hvorfor ikke? :joyful:

Uff, det var så mye drama bare. Og masse spørsmål om det samme for trådene forsvinner bare nedover. Pluss facebook sin sinnsyke algoritme som gir noen masse oppmerksomhet og andre null oppmerksomhet. Osv. Ble uoversiktelig, kaotisk, mye bitching og lite kos :p

Uff, det var så mye drama bare. Og masse spørsmål om det samme for trådene forsvinner bare nedover. Pluss facebook sin sinnsyke algoritme som gir noen masse oppmerksomhet og andre null oppmerksomhet. Osv. Ble uoversiktelig, kaotisk, mye bitching og lite kos :p
Jeg hadde en for eldstemann, var veldig koselig, men de som aldri skrev noe ble luket vekk og vi satt igjen med 30 stk ca:)

Så heldig dere er/var! Men det har kanskje noe med antakl da - den gruppa jeg var på hadde vel en 400 medlemmer.

Skjønner! Egentlig litt rart, for her på forumet, hvor alle skjuler seg bak et anonymt nick, synes jeg alle er så greie og omtenksomme, mens folk ofte blir veldig ufine på facebook, under fullt navn :eek:

Det er allerede en termingruppe for september på Facebook :)

jeg har vært med i 3 termingrupper med mine barn, og fått noen helt fantastiske vennskap ut av hver og en av de ❤️

Det er allerede en termingruppe for september på Facebook :)

jeg har vært med i 3 termingrupper med mine barn, og fått noen helt fantastiske vennskap ut av hver og en av de ❤️
Så spennende, hva er navnet?

Her er den :)

Vedlegg

• A35301A8-B081-4BB6-A558-A48E0B92DD57.jpeg
    A35301A8-B081-4BB6-A558-A48E0B92DD57.jpeg
    673,3 KB · Visninger: 34
Skjønner! Egentlig litt rart, for her på forumet, hvor alle skjuler seg bak et anonymt nick, synes jeg alle er så greie og omtenksomme, mens folk ofte blir veldig ufine på facebook, under fullt navn :eek:

He he! Det virker vel igrunn mest logisk omvendt! :hilarious: Sist var jeg i en sånn 3måneder-i-en-gruppe. Var nok for stor.

Bare halvveis da må vi bare poste mange innlegg for å komme dit ?

Så bra, melder meg inn i facebook gruppen når jeg blir litt mer trygg på at dette går bra:)

Back
Topp