Vi nærmer oss 2500 innlegg og er straks halvveis de 5000 innleggene vi må ha for å få skjult gruppe for mai 2022. Hva sier dere, skal vi henge litt i nå som de fleste med termin i mai er kommet inn?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hva betyr det? Kan man skjule gruppa når man har nok innlegg?Vi nærmer oss 2500 innlegg og er straks halvveis de 5000 innleggene vi må ha for å få skjult gruppe for mai 2022. Hva sier dere, skal vi henge litt i nå som de fleste med termin i mai er kommet inn?![]()
Nei, vi får egen skjult gruppe inne på termingruppaHva betyr det? Kan man skjule gruppa når man har nok innlegg?
Ah... kult!Nei, vi får egen skjult gruppe inne på termingruppa![]()
Litt lettere å være personlig inne på en skjult gruppe. Den kan ikke søkes opp, og den er kun synlig for dem som er medlem. Liker bedre å ha presentasjonstråder der inne, da kan folk være litt mer åpenAh... kult!
Hver enkelt må ha 50 innlegg på mai-gruppen og ha vært medlem av forumet i minst 1 mnd. Måtte snike inne på april, og der stod det også at man må stå på terminlisten og ha et nick. Ikke så store krav, og de fleste klarer nok det innen vi får de 5000 innleggene våre inne her på maiHvor mange innlegg må hver enkelt ha igjen? Og er de da inne på mai gruppa, sant?
EnigLitt lettere å være personlig inne på en skjult gruppe. Den kan ikke søkes opp, og den er kun synlig for dem som er medlem. Liker bedre å ha presentasjonstråder der inne, da kan folk være litt mer åpen![]()

Kan man se noe sted hvor mange innlegg man har på mai-gruppa?Hver enkelt må ha 50 innlegg på mai-gruppen og ha vært medlem av forumet i minst 1 mnd. Måtte snike inne på april, og der stod det også at man må stå på terminlisten og ha et nick. Ikke så store krav, og de fleste klarer nok det innen vi får de 5000 innleggene våre inne her på mai![]()
Kan man se noe sted hvor mange innlegg man har på mai-gruppa?
TakkPå oversikten over ulike forum under 2022; januar, februar osv står det hvor mange innlegg hver måneds forum har![]()
Hvis du vil se kun dine egne innlegg, må du trykke inn profilen din og på innlegg, og så telle.Kan man se noe sted hvor mange innlegg man har på mai-gruppa?
Det har kommet sikkert 100 nye innlegg siden denne tråden ble startet, så dette skal vi få tilSpennende, dette må vi få til![]()
Ja, det var det jeg mente.. herregud, jeg må jo henge i selv om jeg skal være medHvis du vil se kun dine egne innlegg, må du trykke inn profilen din og på innlegg, og så telle.
Noen som har forslag til evt navn når den tid kommer?Får man ikke sånn banner ved siden av navnet når man er «kvalifisert» til skjult gruppe?
![]()
50 innlegg, det vil si du kan skrive på andre sine innlegg og poste på for eksempel våre lekerJa, det var det jeg mente.. herregud, jeg må jo henge i selv om jeg skal være med50 innlegg selv?