Halvveis og litt shopping

Indigo

Elsker forumet
I dag har jeg vært på shopping. Ble en søt liten body og en bukse til min lille prinsesse i magen. Er halvvegs i dag og måtte feire med noen søte klær. Kjøpte str. 56 og er usikker på om jeg får brukt str. 50. Har fått barn på ca 4 kg tidligere, og da passet ikke 50 størrelsen annet enn på noen få plagg, men jeg er litt usikker. Noen med erfaringer?
Er det flere som har vært på shopping?

Tror nok 56 er det greiste å satse på om du har fått barn på 4 kg ja, her kommer jeg klart til å kjøpe fra 56 selv.
Min store på 10 år var 4130 og 53 cm da han kom, og da var 56 gasnke så perfekt til han [:)]
Gratulere med litt shopping til den lille [:)]

Jeg også har kjøpt str 56 til prinsen i magen. Storesøster på 16 mnd var 4160 og 53 cm, så regner ikke med at han her blir noe mindre..  Men blir kanskje å kjøpe ett plagg el to i str 52, da d variere mye hvordan klærne er og arti at noe er helt akkurat passe [:)]

Jeg fikk en gutt på nesten 4,6kg og han brukte str 50 i flere uker,. Da hadde vi ikke kjøpt mer enn et par plagg i 50, men måtte brått på shopping, så her blir det kjøpt inn litt i 50 denne gangen også!

Deeeeilig[:)] Gleder meg til jeg får lysta over meg til å shoppe...føler ikke trangen enda...

Her brukte vi 50 lenge, men han var 49 cm og 3354 gr...

Vanskelig det med størrelser, altså. Men litt i str 50 blir det vel. Er bare redd det ikke blir brukt. Men det er vel kanskje ikke noen fasit at man får barn med samme vekt som sine søsken.
Men det er kjempekoselig at noe passer helt, og at ikke alt er litt for stort helt i begynnelsen.
Uansett er det kjempekoselig å handle inn og forberede seg [:)]

Back
Topp