Halvveis i uka, det er onsdag

namba

Forumet er livet
Jeg skal snart i slyngetreningsgruppe. Etterpå skal jeg på en liten handlerunde for å kjøpe inn duker, lys, servietter ol. til dåpen på søndag. Når jeg kommer hjem er jeg virkelig nødt til å hive meg over prosjektet jeg startet i går om å sortere klærne til jentene som er for store i størrelser slik at de ikke blir avglemt. Det er så mye klær at det er ikke til å tro. Alle de fem store kassene er fulle/så godt som fulle/så fulle at lokket ble tvingt på, og jeg har jo poser med klær i tillegg.

klær ja... her og renner det over av klær...

Planen i dag er å sy vognpose. Har så masse nedpress for tiden, at det er mest behagelig å holde seg i ro. Skal prøve å få gjort noe husarbeid og, men vi får se. Gubben jobber overtid dene uken, så det er litt tungt på ettermiddagene, men Nathalie er stort sett en samarbeidsvillig jente så vi klarer oss[:)].

God formiddag jenter!
Her starta dagen med å få Sindre av gårde i bhg.. Maren er hjemme enda pga øyebetennelse.. Måtte jo ha time til legen i går for å få dråper.. Sånn gikk det for seg:
Legen: Ja, se her ja, her er det øyebetennelse!
Meg: Jepp
Legen: Ja, du vil vel ha Kloramfenikol dråper da?
Meg: Jepp
Legen: Drypp henne med dråper om dagen, og bruk salve om natta. Her er resept. Ha en fin dag!
Meg: Takk det samme..

Det er første gang vi har måttet ha time for å få dråper til dette.. [8D] Men er mange nye folk der da.. Så jeg vet ikke.. Tenkte kanskje det er andre som hadde trengt den timen mer enn oss.. MEN nå tok det jo ikke fryktelig lang tid da.. [:D]

Ellers så skal jeg på jobb i ettermiddag også.. Og tidligvakt i morgen, så er det langhelg.. [:D]

god morgen!!

nå r julie lagt ut i vognen sin.. for å se om hun sovner... hun sov jo i heele natt... wow! men hun virket trøtt.. men hun klager veldig der ute.. sååå tviler på at det går.. får vel snart ta henne inn igjen, og satse på bedre lykke neste gang!

i dag skal vi ikke stort.. jegtenkte meg en tur til legen, han må se på den ene hånda mi.. jeg klarte å tryne skikkeli på isen i går.. og hadde egentlig tenkt meg på legevakten i går.. men så gikk hevelsen litt ned, og så var det frustrerte fruer etc.. så da overlevde jeg![8D]

i ettermiddag skal jeg støpe negler.. har så komplekser for henda mine.. så tenkte at det kanskje kan hjelpe meg i jobbsøking.. [8D] jeg hater å håndhilse på folk.. sååå da kanskje det blir bedre om jeg får litt håndstell.. [:D]

ønsker dere alle en kjempefin dag [:D][:D]

God dag...er endelig i sittende stilling igjen etter en del dager sengeliggende med bihulebetennelse. Er ikke i form enda, men det begynner å hjelpe. Fy, så vondt det er. Hadde glemt det litt siden sist. Men det kjipeste med å være tett er at jeg i over en uke ikke har hatt smakssans. Det er helt sprøtt. Maten smaker INGENTING. Så det føles helt bortkastet å spise. Er det mulig. Og så blir jeg skikkelig fysen og desperat, for jeg vil så gjerne finne noe mat som smaker litt.

Jaja, det går vel over. Nå kan jeg sitte og faktisk se på dataskjermen uten at det dunker og dundrer i hodet. Yeeey!

Planen for dagen er å lese, se på TV og å slappe av mest mulig. Og etterpå skal jeg til den snille naboen som lager middag til meg og Maja i dag, siden M er sen på jobben. Jammen kjekt med så gode naboer!!

Jeg skal prøve å gå gjennom noen klær jeg har hentet ned fra loftet også. Det er nemlig sånn at jeg kan bruke noen av klærne fra før jeg ble gravid nå[:D]. Ikke så mange, men noen!!

God formiddag.

Marcus i bhg, jeg slapper av i sofaen med frokost, tv og pc. Fyr i peisen.

Planen i dag er å vaske tøy, satt i gang en maskin alt.

God bedring til syke og svake!!

Her har det vært en deilig morgen etter en natt med etegilde for lillebror.. jeg fikk tid alene på badet når G og Johanna var reist... og så våknet August og fikk frokost, så sovnet han i vugga si!!!

Nå har han spist igjen, og vi skal ta oss en tur til ørsta og se om vi finner badedrakt til meg og valentinesgave til G... i ettermiddag er det babysvømming, og den bikinitoppen har blitt så liten nå som jeg er melkesprengt at det ser en smule uanstendig ut... og det er litt pappaer med på svømminga også så...

ORIGINAL: lenemor

God bedring til syke og svake!!

Her har det vært en deilig morgen etter en natt med etegilde for lillebror.. jeg fikk tid alene på badet når G og Johanna var reist... og så våknet August og fikk frokost, så sovnet han i vugga si!!!

Nå har han spist igjen, og vi skal ta oss en tur til ørsta og se om vi finner badedrakt til meg og valentinesgave til G... i ettermiddag er det babysvømming, og den bikinitoppen har blitt så liten nå som jeg er melkesprengt at det ser en smule uanstendig ut... og det er litt pappaer med på svømminga også så...

Hehehehe...hadde samme problem med bikinien jeg....

Og så fikk jeg motsatt problem når ammingen var over...da ble det MASSE bikinitopp og ingen pupper, hehe

Hei å hopp!

Da var klokka straks 11 her - sola skinner og jeg begynner endelig å våkne til live ved hjelp av koffeinen[:)] Våkner nok enda mer når jeg straks tar meg en delig tur ut, og avgårde til jobb. Men, helt ærlig, jeg skjønner at folk tar bil framfor å gå, for makan til snømåking på fortauene her oppe[:@] Lenger nede går det helt fint å gå - der måker de og strør til stadighet - men her var det plutselig en stor brøytekant midt på fortauet. Stakkars unger som skal gå til skolen[&:] Jeg tar bilen om morgenen - nekter å gå med ei vilter jente på 3 år, selv om det er kort vei til bhg. Kaldt er det jo også.

Ellers holder jeg enda på å fordøye gårdsdagens "kurs" - var jo altfor kort egentlig, burde vært nesten en dag med den mannen der[:D] Fikk med meg det faglige på tross av den mannen er hot[8D][:D] Han var i alle fall superdyktig til å få folk til å følge med - tenker jeg skal kjøpe boka hans også. Har så sans for måten å se hele eleven på og ta hensyn til deres interesser oppi læringen[:)]

Almyrida - håper at Maren blir fort frisk fra øyebetennelsen. Her får barna gå i bhg samme da de starter behandlingen. Jeg hadde en ubrukt tube liggende som jeg brukte til Amalie da hun hadde det for noen uker siden - ellers virker det som om de er blitt mye mer strenge på å gi ut resepter uten å sjekke pasienten først her også.

Ellers god bedring til alle som trenger det.

Ha en finfin dag![:)]

Solveig har fri fra barnehagen i dag.. vi har vert og ordnet bursdagsgave til ei nabojente. Fikk invitasjon i går og selskapet er i morgen.. hehe MEN det var koselig! Blir fri i morgen også for selskapet er på dagtid!

Så i dag har vi fått ordnet litt av hvert. Fått kjøpt hirsegrøt til Aslak! Solveig danser nå rundt i årets karnevalkostyme: prinsessekjole!!! Hun lurte på spiderman.. men valget falt på prinsesse![8D][:D]

Vi skal ha kjøttkaker til middag i dag! mmmm det er snadder!

Elimor: lurer på hvilket kurs du var på i går.. aner ikke hvem fyren er jeg.

ORIGINAL: Actrine

jeg innbiller meg at det var han som hadde serien "blanke ark" på tvnorge??[:)]

Hm.. han læreren???

ORIGINAL: Actrine

He he - det var han som hadde "blanke ark"-serien på tvnorge om du så det - Håvard Tjora heter han[:)]

Åååååå ja! Hva var innholdet i kurset???

Back
Topp