halvveis i dag, var hos legen i dag

rosenjenta

Glad i forumet
Hei!

Er halvveis i dag

Alt var ok hos legen, hjertelyden var på 146 nå, var 140 forrige gang. Urinen var ok også, men det står pro 1+, men under står det neg. Legen sa at alt var ok, så må vel stole på det. Er det noen som vet hva det betyr kanskje? pro= protein?

Jeg har gått opp endel i vekt da. Ved første kontroll var jeg 62,6 og i dag var jeg 67,4

Grattis.... [:D]

Ja, stemmer det Bente 24. Jeg måtte forandre overskrift fordi jeg følte for å få kjapt svar pga protein i urinen. Har snakket med legekontoret igjen nå og er blitt mindre bekymret.

hva sa de ift til protein da?

De sa at det var pga av " forurensning", kan komme med litt utflod. Bør helst bruke morgenurin, jeg har gjort det hver gang tidligere men ikke i dag. Så lenge blodtrykket ikke er høyt så kan man slappe av. Har du også hatt proteiner?

jeg har ikke hatt utslag på protein men leukocytter. det var vanlig ved graviditet sa hun, sikkert pga utflod. så alt var i orden! og BT mitt er kjempefint, samme med Hb( blodprosenten). [:)] jeg syns tiden går så fort jeg, er over halvveis nå, spennende tid i møte. gruer meg til fødselen da.. flere?

Back
Topp