Halvveis engstelig.. =/

Wokie

Andre møte med forumet
Leser stadig om venner som mister, eller at det var falsk alarm og alt dette..
Jeg har ikke hatt noe positiv test enda, testet sist 22.des, men har hatt en del symptomer. Og flere kommer og blir tydligere. Meen, kan det være inbilt? Kan vi mennesker ville ha noe så mye at man inbiller seg det? =/

Hvor lang tid tar det før det viser på testen? Har jeg testet for tidlig? =/

Det er mye spørsmål som surrer i huet og når jeg ikke kan spørre legen, ja da plager jeg dere litt om det er greit :P
Sikker fler her i samme situasjon som meg?eller? :P
 
Ang testing så kommer det jo an på når du hadde/har IKM(altså skulle fått mensen). De fleste tror jeg får positiv test fra den dagen de skulle hatt mensen. Noen får positiv test flere dager i forkant, mens andre må vente flere dager over for å få positiv test...

Når det gjelder symptomer, har jeg erfart at jeg kan i desperasjon innbille meg de fleste i tiden rundt IKM. Men de gangene jeg faktisk har vært gravid er jeg bare visst det...

Når er din IKM-dato da?


---—–-
 
Progesteron Hormonet kan dessverre gi mange av de samme symptomene som HCG gjør. Dette er det Hormonet som kort fortalt hjelper til så du har eggløsning ;)
 
Jeg skulle hatt mensen rundt 5 desember.. men den trur jeg ble hoppet over av en eller annen grunn.. så da er det vel i begynnelsen av januar da. Pleier og få mensen rundt 4-6. Hver mnd

- Appen
 
Det er ei på August som testet positivt først lenge etter IKM.. :)
Ja hun testet vel 15 dager etter ikm?
Ekspertene sier at om du ikke har fått mensen 18 dpo bør de aller fleste få positiv test... så er det jo temping og livmorstappen da.. temping bør stige litt dagen etter eggløsning og så øke enda litt til rundt den tiden egget fester seg... livmor tappen lukker seg etter fruktbar periode og forblir lukket til mens evt forblir lukket v graviditet :) utenom det så kan du sjekke hcg i blodprøve hos legen også... kommer først i blodet så i urinen :) Innbilt svangerskap hos mennesker er desverre mulig. Mi mor lå på barsel med ei som til og med var gjennom fødsel ved inbilt svangerskap... men tror det er ytterst meeeget skjeldent :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg testet positivt 10 DPO, og det er jo igrunn ganske tidlig. Da IKM gjennomsnittlig er ca 14 DPO.
 
Back
Topp