Halvveis! :D *bilde-tråd (?)*

shannon

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Augustlykke 2015
Jeeeei endelig halvveis der :DFant derfor ut at det vell var på tide å begynne å ta bilder av denne magen :P
008akn.jpg
012you.jpg

Uke 20+1 forfra og fra siden :)
Er nok endel mye større nå enn sist, men så er det også endel kg overflødig fett som blir dyttet fram av bumpen også ;)
(Legg gjerne merke til det heeeerlige været vi har i dag også :) )

Kanskje flere vil legge ut halvveisbildene sine her også etterhvert? :)

Så fin mage :)

Er noen uker til jeg er halvveis, så de tkommer etter hvert :D

Så fin mage :) nesten to uker til så er jeg også halvveis :)

Du var veldig fin syns jeg :) Og alt det overflødige går an å trenes bort vettu, det må iallefall jeg, haha!

Du var veldig fin syns jeg :) Og alt det overflødige går an å trenes bort vettu, det må iallefall jeg, haha!
Takk takk! :)
Hehe jeg vet.. Det er fryktelig enkel kunnskap, men ikke fult så lett å gjennomføre alltid :P
Jobber stadig med saken da, også nå mens jeg er gravid ;)

Takk takk! :)
Hehe jeg vet.. Det er fryktelig enkel kunnskap, men ikke fult så lett å gjennomføre alltid :P
Jobber stadig med saken da, også nå mens jeg er gravid ;)
Nei, det er ikke så lett :p jeg får ikke lov å trene eller bevege meg så mye jeg, så får gi en skikkelig innsats fra november og utover :)

Så fiiiin mage :D Vises ikke så godt her enda, men er nok på tide å begynne å dokumentere magen med bilder :-)

Nydelig mage :D Jeg skulle vært halvveis om ikke mange dagene, men såååå ble jeg jo flyttet litt, så jeg kommer sterkere tilbake ;)

Så nydelig mage!! :D Er noen uker til jeg er halvveis, men skal prøve å huske å få slengt inn noen bilder når den tid kommer ;)

Er halvveis til søndagen , nå har tida begynt og gå litt fort gitt ;)

Så fin mage, tydelig baby kul :) har fått tydelig baby kul på magen jeg, men har ikke tatt noen bilder av den enda :smiley-ashamed005 Har 3 uker til halvveis da...

Så fin mage:)! Og så herlig det må være å ha en tydelig gravidmage! Tenk at det faktisk bare er halve svangerskapet igjen :o ! Tiden går så fort!
Føler jeg legger på meg på sidene isteden, så ser jevnt tjukk ut rundt hele magen;) *misunnelig* :D

Gleder meg veldig til å se flere halvveis-humper altså!
Måtte de neste 2-3ukene gå fort!! :D

Så fin mage:)! Og så herlig det må være å ha en tydelig gravidmage! Tenk at det faktisk bare er halve svangerskapet igjen :o ! Tiden går så fort!
Føler jeg legger på meg på sidene isteden, så ser jevnt tjukk ut rundt hele magen;) *misunnelig* :D
Typisk "jentemage" altså? :)
Klarer ikke si noe om form på min mage enda hvertfall, men sist var den veldig typisk "jente" :)

Typisk "jentemage" altså? :)
Klarer ikke si noe om form på min mage enda hvertfall, men sist var den veldig typisk "jente" :)

Hehe, jentemage/"blitt-veldig-glad-i-sjokolade" mage;);)
Syns din ser ut som gutt kanskje, den strutter ut!:) gleder meg til mini-me har tatt igjen sjokkisen som ligger rundt;)

Back
Topp