Halvveis *bilde fra inni og utenpå*

Medusa_83

Forumet er livet
Min mimimale 20-ukersmage til alle interesserte[;)] Regner med at det skjer noe i løpet av de neste ukene, og foreløpig koser jeg meg bare med å fortsatt være liten[;)]

Og her er lille knøttis:

Som dere ser: enten alpinist eller bokser[;)] Vi satser definitivt på førstnevnte!

Så vittig at du er mindre denne gangen, er jo som regel omvendt [8D] Men er jo gutten som kommer nå vettu, gjemmer seg godt han [;)]
OG krysser fingre for en alpinist ja!!! [:D][:D][8D]

nåh... d var en liten og fin mage[;)]

du skal se at snart nå skyter den ut, nyt å kunne bevege seg som en vil en stund til[;)]

så koselig å få se UL bilder[:D]

Åh! Etter forrige graviditet med monsterkule såskulle jeg gjerne prøvd et svangerskap med idrættsmage som deg[:D] Alpint it is![:D]

så fin[:)] kulen kommer plutselig den også er det jo veldig forskjell på om babyen ligger mer inn mot ryggen enn frem mot magehuden.
koselig med ul bilder, blir helt dårlig....
Men skal holde meg til nyåret også begynne å prøve da[:)]

Så fin du er[:D] For å være en uke lenger enn meg så er jeg STOR[:D] Tror det er en liten prins i magen jeg[:D]

fin liten mage du har[:)]
gratulerer med halvveis[:D]

Takk skal dere ha, jenter[:)] Kulen kommer nok med juleforberedelsene, skulle jeg tro... Og jeg gleder meg jo pittelitt til å ha sånn liten babykul. Gleder meg litt mindre til å ha diger kul, glattis og bekkenløsning[:D]

Har veldig guttefølelse selv også, men det hadde jeg jo sist også, og tok skammelig feil da[:D] Ikke mer enn 21 uker til vi får vite! *glede seg* (Men tiden med bare ETT barn skal definitvt nytes[;)])

nåh... fine magen... og fiiine bildene... NYT magen så lenge den er liten.... *min er ikke liten lenger*

Back
Topp