halvt sykemeldt

tosmå*

Glad i forumet
Var på første kontroll i dag hos legen, og ble halvt sykemeldt pga begynnende bekkenløsning. Sleit i forrige svangerskap og, og også i de tre årene etterpå. Legen mente det var best slik nå, pga svært invalidiserende bekkenløsning sist. Håper fysio klarer å holde det litt i sjakk hvertfall...

Ellers var alt fint. Har til tider lavt blodtrykk, det hadde jeg sist og, så må bare ta det litt med ro[;)]. Så blir neste kontroll ul. gleder meg[:)].

vondt å sitte i lengre tid, vondt å stå vondt å gå.... verkesmerte på en måte framme i skambeinet og bak i korsryggen og nedover. Plutselig stikkende smerte bak som iler nedover. Vanskelig å forklare, men det er sånn det føles på meg. sliter med å sove og for finner ingen stillinger som er gode å sove i. Prøver å ha en pute mellom beina det skal hjelpe litt.

Satser på at fysio hjelper, skal også begynne på trening for bekkenløsningspasienter.[:)]

Bra at legen like gjerne sykemeldte deg så du får tatt vare på kroppen. Det kan for noen være en veldig påkjenning og gå gravide. Håper det ikke blir for ille for deg[:)]

Back
Topp