Halvt års bursdag?

heidi.a

Forelsket i forumet
vesla mi er snart 6 månder, har litt lyst å ferie det.

Er det noen fler som skal ha en liten markering? evnt. hva?

pappaen ser bare dumt på meg når jeg nevnte det.. er det "unormalt"?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Pappaen så vist ikke dumt på meg, han bare ville ikke at vesla vår sku være så stor:P
Var storesøster her som oppfordret til sang, fikk litt gaver og kosa oss med kake, og med en uoppmerksom gumor fikk Thea og smake kake..

Vet ikke hva som er unormalt eller ikke - man må jo bare gjøre det som føles riktig for dere :)

Syns 6 mnd er en milepæl og at det er litt stas, men vi har ikke feiret det. Syns personlig det er nok å feire på fødselsdagen hans. Det er stadig feiringer i en eller annen forstand og jeg syns ikke det skal bli for mye.
Men når det er sagt så blir vel en feiring av 6 mnd mest for deg og din kjære - babyen skjønner ikke så mye av det enda, såå feire i vei :)

Vi har hatt selskap for begge våre i anledning halvtårsdagen dems. Har invitert familie på mat og kake, flagget og barna har fått små gaver. Da lillemor fylte et halvt år tidligere denne måneden, sang vi også bursdassangen etter utallige oppfordringer for storebroren.

Vi gjorde ikke noe ut av det, men faren min husket dagen og kjøpte gave til han. :-)

Gjorde ingenting!

Feirer ikke...

Ingen feiring her heller...

Back
Topp