Halveis idag :D

Septembermamma2012

Andre møte med forumet
Da var jeg halveis :D 20uker <3

Kjenner jeg begynner og klør i fingrene når det gjelder og fikse ting til min lille prinsesse <3

Har dere begynt? 

Gratulerer!!

Starta med noen små innkjøp, men starter for fullt med innkjøp m.m. i mai/juni :)

immababy skrev:
 Gratulerer!!

Starta med noen små innkjøp, men starter for fullt med innkjøp m.m. i mai/juni :)

Takk:) Ja jeg også har handlet litt, men bare litt klær:) Gleder meg til og starte med de store tingene =)

Har kjøpt 2 bodyer, og fant noe i går som vi hade glemt og gi bort.

Gratulerer! ( jeg er også halveis i dag :))
Har ikke startet med innkjøp, dette blir jo nr 4 og fikk ikke vite kjønn så får vente til jeg har vært på 3D. Blir det gutt så har jeg alt ;)
Lykke til videre :)

Minimais skrev:
Gratulerer! ( jeg er også halveis i dag :))
Har ikke startet med innkjøp, dette blir jo nr 4 og fikk ikke vite kjønn så får vente til jeg har vært på 3D. Blir det gutt så har jeg alt ;)
Lykke til videre :)

Takk for det:)
Gratulerer med halveis du og:)

Gratulerer :)))   
Her blir det lite shopping siden vi får nok ei jente. Da har vi det meste og litt til :)  Eneste vi trenger er en vugge, og det er null stress:)   Lenge igjen! Hehe.. 

Gratulerer!
Her blir det nok ikke noe særlig til innkjøp. Har alt fra førstemann, og vi venter jente nr to, så vi har alt av klær også. Eneste vi skal gjøre er å kjøpe ny seng til jenta på to år så vi får bruke sprinkelsenga til babyen, men det har jo ingen hast enda... Kommer helt sikkert til å kjøpe noen småplagg etterhvert, men det blir mest for kosens skyld :)

Back
Topp