Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal prøve det når E har duppen sin. Sitter her med en varmeflaske enn så lengeStå i dusjen og masser lett, ikke hardt!
Håper det løsner snart! Fælt å ha det slik!Skal prøve det når E har duppen sin. Sitter her med en varmeflaske enn så lenge![]()
For meg hjalp det kun å stikke hull på de hvite prikkene på nippelen... Da gikk det hull på det som var tett og det rant ut!!
Jada...
For meg hjalp det kun å stikke hull på de hvite prikkene på nippelen... Da gikk det hull på det som var tett og det rant ut!!
Jada...
Har ikke noe sånt foreløpig, er bare steinhardt og vondt foreløpig. Men takk for tips!Samme her! Fikk hvite prikker som så ut som talg. Klemte ut disse og da løsnet det. Det er jo dritvondt med tette melkeganger... Håper det ordner seg!![]()
Har ikke noe sånt foreløpig, er bare steinhardt og vondt foreløpig. Men takk for tips!
Tenkte jeg skulle prøve å amme liggende, men at vi ligger motsatt vei. Da treffer haken hennes det området som er hardt, kanskje det kan hjelpe?Ellers så hjalp det for meg å bytte ammestilling. Oftest til tvillingstilling. Da fikk hun sugd på andre siden av puppen, og det pleide å løsne da. Bare ikke klem og masser hardt på det, da kan det bli betent.
Gjorde som du foreslo, har varmet opp puppen i tre timer med varmeflaske. Ammet nå som du sa, og strøk mens jeg ammet. Det hjalp!Legg barnets hake mot der det er hardt. Da er det de melkegangene som tømmes best.
Masser, men ikke før utdrivningsrefleksen er igang. Varm opp brystet med varme omslag, pump igang utdrivningsrefleksen og så stryker du i lange drag ut mot brystvorten mens du pumper/melker. Ikke fram og tilbake eller sirkler. Bruk håndflaten eller langsiden av en finger, ikke fingertupp.