HALV PRIS:

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Samboeren og jeg ble i vinter henvist til prøverørbehandling. Vi skulle til Sverige i uke 19, altså denne helgen til Ivf behandling. For et par uker siden fant jeg ut at jeg allikevel har blitt gravid på naturlig måte[:D]. Så nå har vi SUprecur liggende uåpnet i kjøleskapet. Det er synd siden den koster ganske mye. Ta gjerne kontakt hvis noen evt. vil kjøpe så kan vi ringes el. noe.

Hei, hei.... veldig glad for din vegne at det har skjedd på naturlig måte.. [:D]....... ønsker deg en fin graviditets tid..

Jeg må rette litt på forrige melding. Det er Ikke SUprecur, men Puregon som jeg har.

ja veldig interezssert! hva brukes det som.. det samme som pergo?
er i samme situasjon som deg og mannen din var i prøvd i over 1 og halv annet år nå. uten resultat.
klem

PUregon er en del av prøverørsbehandling. Først bryter man ned syklusen med Suprecur, så bygger man den opp med Puregon- sprøyter.Det er den siste jeg har.  Er dere i slik behandling?

HAr prøvd å levere dem tilbake å få pengene igjen på apoteket men det var ikke mulig... Ganske kjipt. Er en del tusen...

HAr du den fortsatt liggende eller? Hvor mye er det på? Skal begynne med Puregon snart...

Back
Topp