Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tipset!
Noen som vet hvordan de strimlene deres ser ut og hvor sensitive de faktisk er? De "Make sure" strimlene (både de "vanlige" og de "tidlig"?) Jeg ser de står oppgitt med utslag på henholdsvis 25 mIU/ml og 10 mIU/ml, men det er jo store forskjeller på strimler uavhengig av hvilket nivå de visstnok skal kunne vise. Jeg har likt billigtester sine strimler tidligere, men halv pris er jo veldig kjekt da.![]()
Takk for tipset!
Noen som vet hvordan de strimlene deres ser ut og hvor sensitive de faktisk er? De "Make sure" strimlene (både de "vanlige" og de "tidlig"?) Jeg ser de står oppgitt med utslag på henholdsvis 25 mIU/ml og 10 mIU/ml, men det er jo store forskjeller på strimler uavhengig av hvilket nivå de visstnok skal kunne vise. Jeg har likt billigtester sine strimler tidligere, men halv pris er jo veldig kjekt da.![]()
De er blåe og det står hcg på de, ser akkurat ut som de på billigtester så tror egentlig det er det sammeMakesure sier de er bredere da, så kanskje det som er den lille forskjellen
![]()
De er helt like BT i utseende bare litt bredere.
Jeg har aldri fått fake skygge på Make Sure, noe jeg har fått på BT flere ganger, så jeg foretrekker disse![]()
Aha, men det kan være kjekt. Takk for svar!
Tusen takk for svar!
Har du noe erfaring rundt forskjellen på de "vanlige" og de "tidlige"? Jeg kjøpte inn noen av de vanlige i går siden du tipset om rabatten.![]()
Har aldri prøvd de tidlige dessverre.