Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ca. et døgn (30 timer) mindre (pga. halvveringstid)Noen som vet når en halv ovitrelle er utav kroppen? Tar det like lang som en hel? Rundt 10 dager?
Typisk hos meg også det.. blir gal av den der ovitrelle vær gang.. for den viser falsk positiv ganske lenge..Er på dag 6 i dag, streken har ikke forandret seg noe, så den henger godt i her med andre ord
Irriterende! Men en får bare vente, enten så går den nedover eller så går den oppoverTypisk hos meg også det.. blir gal av den der ovitrelle vær gang.. for den viser falsk positiv ganske lenge..
Krysser fingrene og håper virkelig du er gravid. Men fort gjort at det er ovitrelle også , det er håpløst sånt for en ønsker så virkelig .. krysser alt jeg har for deg7 dager siden en den halve dosen ble satt. Har ikke testdag før på fredag, men håper den holder seg slik eller blir strekere
7 dager siden en den halve dosen ble satt. Har ikke testdag før på fredag, men håper den holder seg slik eller blir strekere
Jeg måtte ta en test i kveld bare for moro skyld Den var blenda, ikke tegn til strek engang, fem dager siden halv ovitrelle! (Innsett i morgen). Krysser fingrene skikkelig for deg!!7 dager siden en den halve dosen ble satt. Har ikke testdag før på fredag, men håper den holder seg slik eller blir strekere
Masse lykke tilJeg måtte ta en test i kveld bare for moro skyld Den var blenda, ikke tegn til strek engang, fem dager siden halv ovitrelle! (Innsett i morgen). Krysser fingrene skikkelig for deg!!
TakkÅh gratulerer!! Jeg visste det!!
Du er nok gravid . Gratulerer
Tusen takkDu er nok gravid . Gratulerer
Gratulerer
Tusen takkGratulerer