Halv ovitrelle

Freyja.

Forelsket i forumet
Februarhjertene 2025
Noen som vet når en halv ovitrelle er utav kroppen? Tar det like lang som en hel? Rundt 10 dager?

Hos meg har det tatt ca 6 -8 dager noen ganger lenger også. Tar alltid det ved insett.. vanskelig teste , men jeg pleier teste den ut.

7 dager siden en den halve dosen ble satt. Har ikke testdag før på fredag, men håper den holder seg slik eller blir strekere :Heartred :)

Vedlegg

• IMG_2326.jpeg
    IMG_2326.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 48
7 dager siden en den halve dosen ble satt. Har ikke testdag før på fredag, men håper den holder seg slik eller blir strekere :Heartred :)
Krysser fingrene og håper virkelig du er gravid. Men fort gjort at det er ovitrelle også , det er håpløst sånt for en ønsker så virkelig .. krysser alt jeg har for deg❤️

Har aldri fått så sterk strek etter Ovitrelle, selv ikke 4 dager etter sprøyta! Skjønner det er veldig individuelt, men denne har jeg troa på! :love017

Jeg måtte ta en test i kveld bare for moro skyld :hilarious: Den var blenda, ikke tegn til strek engang, fem dager siden halv ovitrelle! (Innsett i morgen). Krysser fingrene skikkelig for deg!!

Back
Topp